Az idei év végén már megjelenik a Brussels Airlines A330-asainak új kabinja: a teljes felújítás részeként a világítás, a mosdók és a kárpitok is megváltoznak, és módosítják az üléseket is.

A hamburgi Aircraft Interiors Expón jelentette be a Brussels Airlines és a neves londoni JPA Design, hogy a belga légitársaság A330-asainak kabinfelújítását utóbbi tervezheti – írja a flightglobal.com portál.

A business, a prémium és a normál turista osztályú részleget, valamint a mosdókat is érintő felfrissítés során új kárpitokat és új világítást is beszerelnek.

Belgásítják a belga légitársaság fedélzetét (Fotó: AIRportal.hu)

A légitársaság honlapján közzétett információk szerint az üléseket „testre szabják”, azaz vélhetően nem cserélik le (mindegyiket), hiszen például a business osztályon néhány éve szereltek be új székeket.

A módosítást az idei év végén vezetik be, vélhetően az első elkészült repülőgép(ek) ekkor már járatokat teljesít(enek) majd.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A tervező cég úgy fogalmazott: a cél az volt, hogy a Lufthansa-csoporthoz tartozó Brussels Airlines „vidám és vibráló” hangulatát tükrözze a kabinfelújítás.

E szerint Beligum rajzfilm- és képregénykultúrája, a lakosság szeretetreméltó és társaságkedvelő attitűdje is valamiképp visszaköszön majd az A330-asokon.

Mint arról beszámoltunk, a Brussels Airlines előszeretettel épít a belga ikonikus figurákra, így legutóbb Hupikék Törpikék-jelmezbe öltöztették egyik repülőgépüket.

De meddig maradhat meg a Brussels Airlines külön márkaként?

A Brussels Airlines anyavállalata, a Lufthansa-csoport az idei év végéig kíván döntést hozni a belga légitársaság márkanév-használatát illetően – erről Stefan Kreuzpaintner a Lufthansa értékesítési alelnöke nyilatkozott a Flightglobal egy másik cikkében.

Mint ismert, a belga légitársaság felvásárlását követően a Lufthansa szándéka az volt, hogy a cég teljes egészében betagozódjon a low-cost Eurowings-csoportba, a belgák nemtetszése ellenére.

Az alelnök nyilatkozata szerint működési és kereskedelemstratégiai szempontból is számos érv és ellenérv van a belga cég brandjének megszüntetése és megtartása mellett is. A legvalószínűbb forgatókönyv, ami kiolvasható a vezető nyilatkozatából, hogy a hosszútávú és rövidtávú járatok működtetését szétválasztják majd.

A hosszú távú hálózat a Brussels Airlines erős afrikai pozíciói és jól csengő neve miatt indokoltnak tűnik, hogy megtartsa a jelenlegi márkát. A rövidtávú – Európán belüli – hálózatot viszont a Lufthansa minden bizonnyal szívesebben látná a Eurowings alatt.