A Kúria is helybenhagyta a Fővárosi Kormányhivatal döntését, így a fogyasztóvédelmi jogsértés miatt kiszabott 200 millió forintos bírságot a Ryanair ír légitársaságnak meg kell fizetnie.

Közleményében Budapest Főváros Kormányhivatala felidézte, hogy 2020 áprilisában indított fogyasztóvédelmi hatósági eljárást, amelyben megállapította: a Ryanair a 2020. február 18-i, Budapest–Gran Canaria járata késése kapcsán elmulasztotta az ellátási és tájékoztatási kötelezettségét, valamint tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg.

A Ryanair korábbi tájékoztatása szerint az ügyben érintett járata üzemanyag-feltöltési okokból hat órán át vesztegelt a Liszt Ferenc repülőtéren.

A kormányhivatal feladata az, hogy mint fogyasztóvédelmi hatóság megvédje az utasokat, akikkel szemben tisztességtelen módon járt el a légitársaság – áll a közleményben.

Fotó: AIRportal.hu
A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!