Amint arról korábban már beszámoltunk, hosszú idő után arculatot és stratégiát vált a Gulf Air. A bahreini légitársaság néhány nappal azt követően mutatta be hivatalosan is új arculatát, hogy a cég vadonatúj Dreamlineréről fotó került fel az internetre az everetti gyárból.
A légitársaság jelképe, a sólyom megmarad a vezérsíkon, azonban a címerállat grafikája megváltozik. A repülőgép törzse a mai, “modern” trendeknek megfelelően fehér lett, a korábbinál nagyobb felirattal. A kék szín eltűnt az arculatból és az arany szín is visszaszorult némileg. A légitársaság nevét angolul grafitszürke betűkkel írták fel, mellette pedig arannyal arabul. A repülőgép hajtóművein megmaradt az arany színű festés.
A légitársaság összesen 21 787-9 Dreamlinert vár a gyártótól, a cég a tavaly őszi Dubai Airshown rendelt meg öt Boeing 787-9 Dreamlinert, de már 2016-ban is rendeltek 16 darabot az új generációs szélestörzsűből. A Gulf Air stratégiaváltásáról itt írtunk bővebben.
A légitársaság az új arculattal együtt bejelentette útvonal-hálózata bővítését is. Első lépésként 2018 májusától nyolc új útvonalat nyitnak Bahreinből Abha, Alexandria, Baku, Bangalore, Calicut, Casablanca, Sharm El Sheikh és Tabuk irányába.