Május 1-től a hét minden napján Boeing 787-8-assal teljesíti Doha és a magyar főváros közötti járatait a Qatar Airways.
A foglalási rendszerekben elérhető információk szerint a katari légitársaság a nyári menetrend végéig, október 26-ig üzemel szélestörzsű, új generációs típusával ezen az útvonalon, ahol az utóbbi időszakban megszokott Airbus A320-200-asokat váltják.
A hétfői, szerdai és pénteki napokon helyi idő szerint a járat 02:25-kor száll fel Dohából és 07:05-kor érkezik meg Budapestre, majd 10:20-kor indul vissza és 16:40-kor száll le a katari fővárosban.
Keddenként, csütörtökönként, szombatonként és vasárnaponként a járat helyi idő szerint 09:10-kor száll fel Dohából és 13:50-kor érkezik meg Budapestre, majd 16:05-kor indul vissza és 22:25-kor száll le a katari fővárosban.
A Qatar Airways flottájában 30 darab Boeing 787-8-as repül, fedélzetükön összesen 254-en foglalhatnak helyet, 22 utas üzleti, 232 pedig turista osztályon.
A repülőgép szárny előtti részén öt, halszálkaszerű 1-2-1 elrendezésű sorban helyezték el a business-üléseket, a fogadótér mögött középen pedig két további hely található. Minden üzleti osztályú hely teljesen vízszintes ággyá alakítható, lesüllyeszthető karfákkal. Szélességük 55,88 centiméter, ággyá alakítva kb. 203 centiméter hosszúak. Minden üléshez nagyméretű, 43 centiméter átmérőjű monitor, a karfába épített, de kivehető távirányító, valamint USB-csatlakozó és hálózati töltő tartozik.
A turista osztályon 3-3-3 üléselrendezésben foglalhatnak helyet az utasok. A székek szélessége 43,7 centiméter (17,2 hüvelyk), a széksorok távolsága 78,7 centiméter (31 hüvelyk).
A turista osztályon az előző ülés fejtámlájába építve vagy az első sorokban a karfából kinyitható 30,7 centiméter átmérőjű monitorokon élvezhetik az utasok az érintőképernyős irányítóegységen kezelhető Oryx fedélzeti szórakoztatórendszer szolgáltatásait.
A Dreamlinerek a korábbi generációs repülőgépeknél jóval halkabbak, fedélzetükön a kisebb tengerszint feletti magasságnak megfelelő kabinnyomás és a nagyobb páratartalom révén kevésbé terheli meg a szervezetet a hosszú távú repülés.