Jövő év március végétől a jelenleginél 15 perccel hosszabb minimális átszállási idővel adja a jegyeket központi repülőterén a német légitársaság, megelőzve az utasokat érő stresszt, a cég eközben újraaktiválta az utolsó meglévő A380-asát is.

A jelenlegi 45 percről 60-ra növeli az elérhető legrövidebb átszállási időt Frankfurtban a Lufthansa 2025. március 30-tól, a nyári menetrend kezdetétől – írta az FVW német lap Carsten Spohr vezérigazgató nyilatkozata alapján.

Ez azt jelenti, hogy a német légitársaság csak olyan átszállásos repülőjegyeket értékesít Frankfurton keresztül, ahol a csatlakozó járatok menetrend szerinti érkezési és indulási időpontjai között legalább 1 óra van.

Az intézkedés célja az utasokat érő stressz csökkentése, ezzel pedig az elégedettségük javítása, ugyanakkor a cikk hozzáteszi, hogy most is csak néhány olyan járatkombináció létezik, ahol az átszállási idő 45 perc.

Forrás: Lufthansa

A Lufthansa ezzel párhuzamosan néhány járatot meg is szüntet a frankfurti csomóponton a menetrend stabilitásának javítása érdekében, de ennek részleteiről egyelőre nem tudni további részleteket.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Kapcsolódó hír, hogy a légitársaság újraaktiválta az utolsó meglévő, nyolcadik Airbus A380-as óriásgépét, a D-AIMA lajstromjelű példány pénteken hagyta el a spanyolországi Teruel repterét, ahol tárolták. Frankfurti megálló után később Manilába vitték, ahol egy nagyobb karbantartás vár rá a Lufthansa Technik ottani hangárjában, mielőtt csatlakozik a München repülőterén állomásozó, ezzel nyolc példányosra bővülő A380-as flottához.

A járvány idején előbb ideiglenesen, majd az akkori tervek szerint véglegesen kivont kétszintes óriásgépek forgalomba történő visszaállításáról aztán a meredeken növekvő kereslet és az új generációs típusok átadásának késése miatt döntött a légitársaság még 2022-ben. Először hat példány újraaktiválásáról volt szó, de tavaly augusztusban a hetedik és nyolcadik visszatéréséről is határozott a cégvezetés. Egy évvel ezelőtt pedig azt nyilatkozta a cég, hogy legalább az évtized végéig megtarthatja Airbus-óriásgépeit, amelyek új üzleti osztályt is kapnak.

Fotó: AIRportal.hu