Saját fejlesztésű menedzsmentprogrammal igyekszik csökkenteni a repülőgépek fordulóidejét, és ezáltal a késéseket az Emirates dubaji óriásbázisán.

A légitársaság a teljesen új digitális rendszert a repülőgépei kiszolgálásán dolgozók számára fejlesztette ki, ennek köszönhetően jobban összehangolhatják a tevékenységüket.

A Hub Monitor nevű program valós időben szolgáltat információkat egy adott járat kiszolgálásán munkálkodók által már elvégzett, vagy éppen zajló műveletekről.

Ha pedig valamelyik földi folyamat csúszásba kerül, akkor a Hub Monitor proaktív figyelmeztetőként is működik.

Fotó: ifj. Kotulyák Tamás – AIRportal.hu

Adel Al-Redha, az Emirates alelnöke és üzemeltetési igazgatója elmondta, a fejlesztés jelenleg egyedülálló a világon, és hatalmas lépés az utasok kényelmének növeléséhez.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Hozzátette, folyamatosan dolgoznak az üzemeltetési környezet jobbá tételén, költséghatékonyságot növelő modern és intelligens megoldások bevezetésén, hogy minél több járatuk időben indulhasson el.

Al-Redha méltatta az Emirates IT-csapatát is, akik a tájékoztatása szerint nagyon rövid idő alatt, mindössze öt hónappal az elképzelés megszületése után már kész programot tettek le az asztalra.

Jelenlegi állapotában a Hub Monitor a Dnata földi kiszolgáló cég munkafolyamatai mellett információkat kezel a karbantartó mérnökök, valamint a repülési és hálózatszervezési központok között is.

Mesterséges intelligencián alapuló mechanizmusa pedig az előre beállított időkeretek túllépésén kívül azok későbbi, esetlegesen tovább gyűrűző hatásáról is elemzést tud készíteni, így azok elfojtására csírájukban van lehetőség.

Forrás: Emirates