Együttműködik a Budapest Airport és a Wolt, a repülőtér tranzitterületén működő vendéglátóhelyeken a mobilalkalmazás segítségével érintésmentesen adható le és fizethető ki a rendelés, valamint várakozás nélkül vehető át.
Mostantól még könnyebben, gyorsabban és biztonságosabban intézhetik az éttermi vásárlást a budapesti légikikötőben az utasok, hiszen a Wolt alkalmazásban már a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2-es terminálján található vendéglátóhelyek legtöbbje elérhető – olvasható az üzemeltető közleményében.
A Budapest Airport és a Wolt Magyarország Kft. együttműködése lehetővé teszi, hogy az utasok várakozás nélkül adhassák le és érintésmentesen fizethessék ki rendeléseiket, amellyel a járvány idején is minimálisra csökkenthető a személyes találkozás, és biztosítható a megfelelő távolságtartás. Az utasok ezután átvehetik a rendeléseiket, és az ételt-italt a tranzitterületen található étkezőasztaloknál fogyaszthatják el, vagy magukkal vihetik a repülőgépre.
Az induló utasok számára a repülőtér területéről válnak elérhetővé az együttműködésben részt vevő vendéglátóhelyek étlapjai, a pontos listáról a Wolt alkalmazás mellett a Budapest Airport honlapján is tájékozódhatnak.
A szolgáltatást egyelőre csak beszállókártyával rendelkezők és a repülőtéren dolgozók tudják igénybe venni, hiszen a megrendelt ételt-italt közvetlenül az étteremben vagy a kávézóban, tehát az utasbiztonsági ellenőrzést követően lehet átvenni.
A fizetésre azonnal sor kerül az alkalmazáson keresztül, a vásárló pedig értesítést kap, amint elkészül a rendelése.
A mobileszközről rendelők ugyanazokkal az árakkal találkozhatnak, mint a személyesen az étteremben vásárló utasok, a Wolt ügyfélszolgálata pedig a repülőtéri vendéglátóegységekből vásárlók számára is ugyanúgy rendelkezésre áll. A szolgáltatásért nem kell külön díjat fizetni.
A Budapest Airport és a Wolt Magyarország Kft. között folyamatosak az egyeztetések arról, hogy a kényelmesebb ételrendelés a jövőben a földi oldalon is elérhető legyen.