A Dubai Airshow zárónapjára is maradt még néhány kisebb megrendelés a két nagy gyártó tarsolyában. A megrendelések értéke és az érintett repülőgépek darabszáma nem vetekszik az előző napokban megkötött üzletekkel, de röviden azért érdemes ezekről is megemlékezni.
A kazahsztáni SCAT Airlines hat darab 737 MAX 8 megrendeléséről állapodott meg az amerikai gyártóval és további öt példányra vásárlási jogot szerzett.
Az üzlet értéke listaárakon számolva 674 millió amerikai dollár.
A 737 MAX 8 repülőgépek beszerzése hatalmas lépés lesz a korábban az EU-ból kitiltott légitársaság életében és útvonalhálózatának terjeszkedésében.
A jelenleg koros 737 classicokból, 757 és 767 repülőgépekből álló flotta is jelentősen megújul a MAX-ek érkezésével.
Az Airbus a show utolsó napját egy nem kevésbé meglepő bejelentéssel zárta.
Az európai repülőgépgyártó két A330neo megrendeléséről írt alá szándéknyilatkozatot az Air Sénégal légitársasággal.
Amennyiben az üzletet véglegesítik
az Air Sénégal lesz az új generációs hajtóművekkel felszerelt A330-as első üzemeltetője az afrikai kontinensen.