A meglévő géppark átszékezésével párhuzamosan a British Airways a hamarosan érkező A320neo és A321neo típusú gépein nem dönthető háttámlájú ülésekkel rendezi be a kabint.
Határozott, több fapados légitársaságnál már bevett módszerrel vet véget a hátradöntött üléstámlák miatt időnként kialakuló közelharcoknak a British Airways.
A neves légitársaság a várhatóan ez évtől érkező új generációs A320neo és A321neo típusú gépein már nem dönthető székekkel rendezi be a kabint – írja az aerotelegraph.com portál.
A megrendelt harmincöt repülőgép egyébként az európai, rövid- és közepes hatótávú útvonalakon közlekedik majd.
Egy szóvivő szerint az új székek támlája alapból enyhén döntött lesz, így az utasok kényelmesen ülhetnek majd.
A Britisht számos kritika érte már a fedélzeti szolgáltatások színvonalának csökkentéséért, és, hogy egyre inkább közeledik a diszkont légitársaságok felé. A meglévő keskenytörzsű gépeit is átrendezi a cég: a vékonyabb támlájú ülésekkel együtt jelentősen, tucatnyival növelik a férőhelyet az A320-asokon és az A321-eseken egyaránt.
A szélestörzsű gépeknél is történnek változások, a 777-esek turistaosztályán a régebbi és kényelmesebb, 3-3-3 üléselrendezést lecserélik a sűrűbb, 3-4-3 kiosztásra, és csökkentik a business-székek számát is. Ezek főként azok a gépek lesznek, amelyek a gatwicki bázisról teljesítenek járatokat.
Ugyanakkor a légitársaság megújítja a fedélzeti kiszolgálást a hosszútávú járatokon: négyfogásos menük lesznek és a legtöbb járaton újra lesz második fő étkezés, a rövidebbeken pedig “kiadós snack” várja majd az utasokat.