Címlap Címkék Middle of the market

Címke: middle of the market

Külön gyártósort hoz létre Hamburgban az A321XLR-nek az Airbus

Külön gyártósort hoz létre az Airbus a Hamburg-Finkenwerder üzemben, ahol az extra nagy hatótávú A321XLR hátsó törzselemét gyártják majd a kezdeti időszakban. A Boeing pedig a korábbinál kisebb, az Airbus típusával közvetlenül konkuráló, “NMA-5X” változaton gondolkodik.

Később, de átveszi összes Boeing 777X gépét a Qatar Airways

A tervezettnél bár később, de mind a hatvan megrendelt 777X-et átveszi a Qatar Airways, Akbar Al-Baker szerint a Boeingnek elő kellene vennie a Dreamliner kisebb, 787-3-as változatának elképzelését. 

767-X verziót tanulmányoz a Boeing

Újabb verzióval állt elő a Boeing a 737-es és a 787-es közti piaci rés betöltésére, a 797-esnek hívott tanulmány mellett az everetti gyátó a 767-es frissített, új hajtóműves változatát is vizsgálni kezdte.

Megérkezett Newarkba az első A321LR-rel repült transzatlanti járat

Az új generációs európai keskenytörzsű megnövelt hatótávolságú változata elsőként a TAP színeiben repülte át az Atlanti-óceánt utasokkal a fedélzetén.

Terv szerint halad a 777X program, szűzrepülés nyáron

Június vége - július eleje közötti időszakban tervezi a Boeing a 777X szűzrepülését, de lehet, hogy a párizsi légiszalon időpontjáról lecsúszik a gyártó. Az új NMA-típus bejelentését egyelőre tovább lebegteti a Boeing.

Még kivár a tervezett új közepes típusával a Boeing

Bejelentette a gyártó vezérigazgatója, hogy az idén még biztosan nem indítják el a 797-esként is emlegetett programot, amelynek megalapozottságáról egyébként több elemző nincs meggyőződve.

Öt év múlva érkezhet a továbbfejlesztett A321LR

A kanadai Air Transat vezetője közölte, hogy az Airbus jelzései szerint 2023-ban állhat forgalomba az egyelőre csak hírekben szereplő, még nagyobb hatótávolságú és befogadóképességű A321XLR.

Nem lesz “797”-es programindítás Farnborough-ban

2019 év végéig dönthet a Boeing az új közepes méretű és hatótávolságú, sokak által 797-esként emlegetett típusról.

Még júniusban várja a hajtóműgyártók ajánlatait a Boeing a “797”-es típushoz

Június 27-ig kell beadnia ajánlatát a CFM International, a Pratt & Whitney és a Rolls-Royce hajtóműgyártóknak a Boeing új közepes, NMA típusához javasolt hajtóművekre. Vita van azon a téren is, hogy a Boeing szerint 4-5 ezer, míg a hajtóműgyártók szerint csak 2-3 ezer "797"-esre lesz kereslet.

Boeing 757-utód: céldátum már van, döntés még nincs

Ragaszkodik a 2025-ös forgalomba állítási céldátumhoz, de a program hivatalos indításával nem siet a Boeing. A gyártó szerint nem maga a repülőgép lesz forradalmian új, hanem a mögötte lévő gyártási technológia. Eközben az Airbus boszorkánykonyhájában is forralnak valamit.

Még tovább növelné az A321-es hatótávját az Airbus

Még tovább növelné az Airbus az A321LR-ek hatótávját, hogy konkurenciát állítson a még csak papíron létező Boeing 797-esnek. A cél, hogy az észak-amerikai légitársaságok ezt válasszák a 797-es helyett.

Újabb rekordot döntött az A321LR: 11 óra a levegőben!

A 11 órás, légvonalban 4 100 tengeri mérföldes (7 600 km) távolságot az A321LR olyan terheléssel repülte le közbenső leszállás nélkül, mintha tele lett volna utasokkal.

Nagyot lépett előre a Boeing az új, 797-es típus megvalósítása érdekében

Noha még nem indították el hivatalosan a programot, de egy nagy névvel az élén szépen csendben projektirodát felállítottak a Boeing-gyárban az új közepes méretű repülőgéptípus koncepciójának vizsgálatára.

Válaszút előtt a Boeing: vagy 737 MAX 10, vagy új 757-es

Válaszút előtt áll a Boeing: bár mindkét gépet meg tudná építeni, mégis választania kell, hogy új 757-est készít, vagy megtoldja a 737 MAX-ot.

KarriAIR: Légiközlekedési állás, reptéri munka

Guest Service Officer

Plaza Premium Lounge Hungary Kft.

Logisztikai ügyintéző

Celebi Ground Handling Hungary Kft.

Reptéri ügyintéző

UPS Magyarország Kft.

Engineering Support Specialist

Lufthansa Technik AG

Magánrepülőgépes forgalmi ügyintéző

Celebi Ground Handling Hungary Kft.

EHS Specialista

Aeroplex of Central Europe Kft.

Értékesítő

Magyar Duty-Free Kft.

Parkoló ügyintéző

Budapest Airport Zrt.

GSE Driver – Sofőr

Celebi Ground Handling Hungary Kft.

Logisztikai koordinátor

Aeroplex of Central Europe Kft.

Requirement Engineer

Lufthansa Technik AG

Raktáros

Magyar Duty-Free Kft.

Légiforgalmi irányító

HungaroControl Zrt.

Vezető Szerkezetjavító

Aeroplex of Central Europe Kft.

GSE Driver – Sofőr

Gastland Flight Catering Kft.
Jelentkezz légiforgalmi irányítónak!
Hirdetés
Translate »