Címlap Címkék ügyfélszolgálat

Címke: ügyfélszolgálat

Az utaselégedettség javítását célzó programot indít a Wizz Air

Elindítja Customer First elnevezésű programját a Wizz Air, a légitársaság a következő három évben javítja az ügyfélélményt, a járatok pontosságát, a szolgáltatást, illetve befektet az innovációba és biztosítja a megfizethető repülőjegyeket.

Január végétől normál díjas telefonszámon hívható a Wizz Air ügyfélszolgálata

Megszünteti emelt díjas telefonszámát a Wizz Air január 28-tól, a magyar ügyfelek ezentúl a légitársaság megújult súgóközpontjában egyszerűbben találhatják meg a legszimpatikusabb érdeklődési módot, köztük az ügyfélszolgálat helyi tarifás telefonszámát is.

Már hangalapú kommunikációra is képes a Wizz Air virtuális asszisztense

A légitársaság virtuális asszisztense, Amelia egyelőre angol nyelvű hangalapú támogatással is képes lesz segíteni, járattörlés és jelentős késés esetén mostantól a magyar utasok is automatikus telefonhívást kapnak.

Több mint 1 millió font kártérítést fizetett az utasoknak a Wizz Air UK

A brit légiközlekedési hatóság vizsgálata révén 2022 márciusáig visszamenőlegesen több mint 25 000 kárigényt vizsgáltak újra a Wizz Air UK-nél, ez mintegy 6000 esetben további kifizetéseket eredményezett.

Figyelmeztette a Wizz Airt a brit légügyi hatóság

A hivatal határozott aggodalmainak adott hangot a Wizz Air nagy-britanniai panaszkezelésével kapcsolatban, elfogadhatatlannak tartva, hogy a versenytársakhoz képest nagyságrendekkel több a kifizetetlen kártérítés és megoldatlan reklamáció.

Új online funkciókkal javítja ügyfélszolgálatát a Ryanair

Fejlesztette mobilalkalmazásában az ügyfélszolgálati funkciókat a Ryanair, közlése szerint a járatinformációkhoz és a kártérítéshez is könnyebb lesz hozzájutni.

Virtuális asszisztens segíti a jövőben a Wizz Air utasait

Angol nyelvű chatbottal segíti utasait a Wizz Air, a világhírű női pilótáról, Amelia Earhartról elnevezett virtuális asszisztens mellett az ügyfélszolgálat is elérhető lett chatben.

Száz kilométerrel odébb teszi le Dubajba tartó utasait a Wizz Air

A Dubai World Central helyett a száz kilométerre lévő Abu-Dzabiban teszi le a Dubajba tartó utasait a Wizz Air június 7-től, ennek ellenére nem kínálja fel a módosítást vagy visszatérítést, hasonlóan a Párizsba tartó utasok esetéhez.

Furcsa emaileket kaptak a Wizz Air regisztrált utasai

Sok ügyfél számára csalásgyanús, ám a légitársaság reagálása alapján hivatalos levele(ke)t kaptak pénteken a fapadosnál regisztrált utasok, hogy változtassanak jelszót, ám több furcsaság is van, főleg a második emailben.

Mostantól chatbot is segít a Lufthansa, a Swiss és az Austrian utasainak

A német holding három fő légitársasága a Facebook Messenger alapú automatikus üzenetküldés révén az egyszerűbb kérdések megválaszolásán túl az újrafoglalásban is segíteni tud.

A mesterséges intelligenciát hívja segítségül a KLM

Annyira sok kérdést tesznek fel az utasok és ügyfelek a KLM ügyfélszolgálatának a közösségi médiában és az egyéb chat alkalmazásokban, hogy a cég kénytelen az egyszerűbb kérdések megválaszolását robotokra (vagy más néven chatbotokra) bízni.

Imádják a Hawaiian ügyfélszolgálatosai a manuális üzenetküldést

Nem rég vezette be, de már most rendkívül nagy népszerűsége van a Hawaiian alkalmazottai körében a manuális üzenetküldésen alapuló ügyfélszolgálatnak.

KarriAIR: Légiközlekedési állás, reptéri munka

Lead Engineer B1

Aeroplex of Central Europe Kft.

Hangármester

Jet Stream Charter Kft.

Értékesítési tanácsadó

Magyar Duty-Free Kft.

Travel & Catering Coordinator

Jet Stream Charter Kft.

Junior SOC Analyst

HungaroControl Zrt.

Check Supervisor

Aeroplex of Central Europe Kft.

Szerkezetjavító

Aeroplex of Central Europe Kft.

Integrated Planning Manager

Wizz Air Hungary Ltd.

Production Line Manager

Aeroplex of Central Europe Kft.

Lead Engineer B2

Aeroplex of Central Europe Kft.
Hirdetés
Translate »