Címke: ügyfélszolgálat
Január végétől normál díjas telefonszámon hívható a Wizz Air ügyfélszolgálata
Megszünteti emelt díjas telefonszámát a Wizz Air január 28-tól, a magyar ügyfelek ezentúl a légitársaság megújult súgóközpontjában egyszerűbben találhatják meg a legszimpatikusabb érdeklődési módot, köztük az ügyfélszolgálat helyi tarifás telefonszámát is.
Már hangalapú kommunikációra is képes a Wizz Air virtuális asszisztense
A légitársaság virtuális asszisztense, Amelia egyelőre angol nyelvű hangalapú támogatással is képes lesz segíteni, járattörlés és jelentős késés esetén mostantól a magyar utasok is automatikus telefonhívást kapnak.
Több mint 1 millió font kártérítést fizetett az utasoknak a Wizz Air UK
A brit légiközlekedési hatóság vizsgálata révén 2022 márciusáig visszamenőlegesen több mint 25 000 kárigényt vizsgáltak újra a Wizz Air UK-nél, ez mintegy 6000 esetben további kifizetéseket eredményezett.
Figyelmeztette a Wizz Airt a brit légügyi hatóság
A hivatal határozott aggodalmainak adott hangot a Wizz Air nagy-britanniai panaszkezelésével kapcsolatban, elfogadhatatlannak tartva, hogy a versenytársakhoz képest nagyságrendekkel több a kifizetetlen kártérítés és megoldatlan reklamáció.
Új online funkciókkal javítja ügyfélszolgálatát a Ryanair
Fejlesztette mobilalkalmazásában az ügyfélszolgálati funkciókat a Ryanair, közlése szerint a járatinformációkhoz és a kártérítéshez is könnyebb lesz hozzájutni.
Virtuális asszisztens segíti a jövőben a Wizz Air utasait
Angol nyelvű chatbottal segíti utasait a Wizz Air, a világhírű női pilótáról, Amelia Earhartról elnevezett virtuális asszisztens mellett az ügyfélszolgálat is elérhető lett chatben.
Száz kilométerrel odébb teszi le Dubajba tartó utasait a Wizz Air
A Dubai World Central helyett a száz kilométerre lévő Abu-Dzabiban teszi le a Dubajba tartó utasait a Wizz Air június 7-től, ennek ellenére nem kínálja fel a módosítást vagy visszatérítést, hasonlóan a Párizsba tartó utasok esetéhez.
Furcsa emaileket kaptak a Wizz Air regisztrált utasai
Sok ügyfél számára csalásgyanús, ám a légitársaság reagálása alapján hivatalos levele(ke)t kaptak pénteken a fapadosnál regisztrált utasok, hogy változtassanak jelszót, ám több furcsaság is van, főleg a második emailben.
Mostantól chatbot is segít a Lufthansa, a Swiss és az Austrian utasainak
A német holding három fő légitársasága a Facebook Messenger alapú automatikus üzenetküldés révén az egyszerűbb kérdések megválaszolásán túl az újrafoglalásban is segíteni tud.
A mesterséges intelligenciát hívja segítségül a KLM
Annyira sok kérdést tesznek fel az utasok és ügyfelek a KLM ügyfélszolgálatának a közösségi médiában és az egyéb chat alkalmazásokban, hogy a cég kénytelen az egyszerűbb kérdések megválaszolását robotokra (vagy más néven chatbotokra) bízni.
Imádják a Hawaiian ügyfélszolgálatosai a manuális üzenetküldést
Nem rég vezette be, de már most rendkívül nagy népszerűsége van a Hawaiian alkalmazottai körében a manuális üzenetküldésen alapuló ügyfélszolgálatnak.