Címlap Címkék Utaspanasz

Címke: utaspanasz

Több mint 1 millió font kártérítést fizetett az utasoknak a Wizz Air UK

A brit légiközlekedési hatóság vizsgálata révén 2022 márciusáig visszamenőlegesen több mint 25 000 kárigényt vizsgáltak újra a Wizz Air UK-nél, ez mintegy 6000 esetben további kifizetéseket eredményezett.

Figyelmeztette a Wizz Airt a brit légügyi hatóság

A hivatal határozott aggodalmainak adott hangot a Wizz Air nagy-britanniai panaszkezelésével kapcsolatban, elfogadhatatlannak tartva, hogy a versenytársakhoz képest nagyságrendekkel több a kifizetetlen kártérítés és megoldatlan reklamáció.

Fogyasztóvédelmi eljárás indult a Wizz Airrel szemben

A légitársaság ellen az elmúlt időszakban megszaporodott, járattörlésekkel, késésekkel és ügyfélkezeléssel kapcsolatos panaszok, a médiában is nagy visszhangot kapott esetek miatt vizsgálódik a hatóság.

Több budapesti utasát is Lutonban hagyta a Wizz Air

Beszámolóik szerint a légitársaság vasárnap esti, London-Lutonból Budapestre tartó járatáról sok utas lemaradt annak ellenére, hogy időben kiértek a reptérre, mert hatalmas sorok voltak a pultoknál.

Takaró-gate: egymillió dollárra perli az Americant egy utasa

Jelentős kártérítést követel jogi úton az American Airlines egyik utasa, mert állítása szerint a légiutas-kísérő megalázó módon takarólopással vádolta, majd rendőröket is hívtak rá.

A rendőrségnél és a NAV-nál is feljelentést tettek a Wizz lehúzott utasai

A Magyar Hang cikke szerint a Wizz Air utasainak tömeges – a lap kalkulációi szerint legalább hetvenezer utas – átveréséről lehet szó és az összeg akár több száz millió forint is lehet.

Nem ült utas a háttámla nélküli széken az Easyjet járatán repülés közben

Futótűzként terjedt el az interneten, hogy a diszkont cég egyik járatán egy utas olyan széken ült, amelynek nem volt háttámlája, ám a légitársaság közlése szerint még a járat felszállása előtt másik helyre ültették át az illetőt.

A gép fedélzetén hagytak egy utast éjszakára Kanadában

Figyelmetlenségből a gép fedélzetén hagyott az Air Canada egy alvó utast, aki arra kelt fel, hogy a gép üres és sötét, mivel éjszakára letárolták.

Wizz-vezér: Strukturális problémái vannak a budapesti repülőtérnek

Hülyeség a bádogépítmény, az építésekor is az volt, teljesen értelmetlen és nem hatékony - jelentette ki egy interjúban a Wizz Air vezérigazgatója. Váradi József szerint jót tenne, ha lenne másik reptér a fővárostól nem túl messze.

Több Budapestről induló transzatlanti járatát törli a LOT

Több Budapest és New York JFK, valamint Chicago között közlekedő, transzatlanti járatát törli a LOT lengyel légitársaság a következő hetekben. Számos beérkezett olvasói levél szerint a magyar utasok elégedetlenek a bérelt cseregépekkel és a légitársaság panaszkezelésével.

Egy tanulmány szerint nem csökkenti a profitot, ha bunkó egy légitársaság

Egy kutatás szerint nincs különösebb hatással egy légitársaság profitjára, ha bunkó módon bánnak az utassal, legalább is a nyereség esése és a taplóság között nem találtak közvetlen kapcsolatot.

Egy leeső rumos üveg miatt perelte be az Aer Lingust egy utasa

A leeső rumosüveg okozta sérülések miatt perelte be az Egyesült Államokban az Aer Lingust egy utasa. Az eset a Bostonból Dublinba tartó EI136-os járaton történt.

Három óra ingyen szauna után törölték a Thomas Cook egyik járatát

Ingyen szaunában volt része a Thomas Cook Zákinthosz - London járata utasainak, többen elájultak, hánytak. A járatot végül törölték. 

Hatvanmilliós bírságot kapott az Air Transat egy késésért

Átszámítva hatvanmillió forintos bírságot kapott a kanadai Air Transat, mert az utasokat hat órán keresztül várakoztatták a gépben étlen-szomjan, klíma nélkül.
Hirdetés
Translate »