Kuala Lumpurba tartó járaton debütált a most felújított Emirates A380 fedélzeti lounge, ezzel is emlékezetessé téve a légitársaság díjnyertes A380 szolgáltatásának 9. évfordulóját.

Ilyen az új fedélzeti lounge az Emirates Airbus A380-asainak fedélzetén. (Fotó: Emirates)

2008 augusztus 1-jei bevezetése óta a fedélzeti lounge az Emirates kétszintes géptípusának alapelemévé vált. A fedélzeti lounge privát jacht kabinok ihlette legújabb kialakítása egyszerre kínál bensőséges és közösségi teret.

Az exkluzív lounge 26 Business és First osztályú utasnak nyújt úti célonként változó, a világ legjobbjait felsorakoztató borválogatást, emellett állandóan elérhető a Moët & Chandon és Veuve Clicquot pezsgőkínálat is.

Az Emirates több mint 6 000 légiutaskísérője 14 koktél, többek között a Bloody Mary vagy éppen az alkoholmentes almafröccs elkészítését is ismeri. A lounge kínálatában számos minőségi rövidital, így például a Hennessy XO Cognac és a Chivas Regal 18 éves skót whisky-je is elérhető. Az utasok 18 különféle harapnivalóból is válogathatnak, amelyek közül a füstölt lazacos bagel és a friss gyümölcsnyárs a legnépszerűbbek.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Infógrafika: Az Emirates Airbus A380-asainak 9 éve. (Forrás: Emirates) Infógrafika: Emirates Airbus A380 fedélzeti lounge. (Forrás: Emirates)

A feltöltődésre vágyó utasok gyümölcslevekből, Illy kávékból és különböző Dilmah teákból is választhatnak. A lounge-ban 55 inch-es LCD képernyőkön követhetők a legfrissebb járatinformációk, vagy az élő hír- és sportközvetítések. Az Emirates a közelmúltban kibővítette fedélzeti Wi-Fi szolgáltatását és korlátlan adatforgalmat biztosít az Emirates Skywards hűségprogram tagjainak.

Az Emirates A380-as járatai 6 kontinens 48 városába repülnek. Az idei évben Nizza, Sao Paulo és Casablanca csatlakoztak az A380-as hálózatához. Az Emirates az A380-as géptípus legnagyobb üzemeltetőjeként jelenleg 96 kétszintes gépet működtet a flottájában és további 46 érkezését várja. Az Emirates A380-as járata népszerű választás a turisták körében, 2008 óta 80 millió utast szállított a légitársaság a zászlóshajójának számító géptípussal.