Épp hogy bevezették a Lufthansa új arculatát, egy kiszivárgott belső információ szerint a cég rájött, hogy a gyakorlatban túl sötétnek bizonyul az új kék árnyalat. Ezért várhatóan igazítanak egy kicsit a megjelenésen.

Néhány hete mutatták be a Lufthansa friss arculatát, most azonban egy belső kommunikációs felületről kiszivárgott, hogy a cég szerint sincs minden rendben az új arculattal – írja az aviation24.be portál.

„Amióta az új festésmintában látható két repülőgép a világ több pontján is járt, észrevettük, hogy a kék szín rajtuk jelentősen sötétebbnek érzékelhető, mint a tesztidőszakban, főként, ha kedvezőtlen az időjárás.

– olvasható a Lufthansa Cargo környezetéből kiszivárgott, interjúnak tűnő anyagban.

Rosszabb fényviszonyok között a cég szerint is túl sötét az új kék árnyalat (Fotó: Lufthansa)

Mint lapunk is megírta elemzésében, az új arculat jelentősen kevesebb sárgát használ, a kék pedig jóval sötétebb árnyalatú lett. Előbbi szín bár eltűnik a repülőgépek farokrészéről, megmarad ott, ahol az utasokkal szoros kapcsolatba kerül a légitársaság, például a beszállókártyák, információs elemek.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A sötétkékkel pedig a cég a prémiumjellegét, az eleganciát, megbízhatóságot kívánja sugározni.

Azt, hogy nem csak éjszakai, mesterséges megvilágításban, hanem akár nappali, természetes fénynél sincs minden rendben, például a müncheni spotterközösség fotói is megerősítik. A kora reggeli időpontban, bár már világos van, csaknem feketének tűnik az új arculatos A321-es farokrésze:

Lufthansa new c/sD-AISQAirbus 321-23125.02.2018The next A321 in new c/s.. The "blue" seems really quite dark in the moringlight.. We will see what they will do, to improve it

Közzétette: AFM – Aviation Friends Munich e.V. – 2018. február 25.

Mint a kiszivárgott nyilatkozat rámutat, mindezek miatt már dolgoznak a festés „optimalizálásán”, azaz vélhetően világosabb árnyalatú kék színt fognak alkalmazni.

Ezen kívül átgondolják a holding, azaz a Lufthansa Group brandingjét is. Az új arculat részeként ugyanis amikor a légitársasági csoport megjelenítéséről van szó, elhagyták az ikonikus darufigurát, az csak a Lufthansa mint légitársaság esetében maradt meg.

Az információ szerint viszont bizonyos esetekben visszatérhet a daru a Lufthansa Group logójába.

A tájékoztatás (amelyet vélhetően a cég marketingigazgatója, Alexander Schlaubitz adott) arról is szól, hogy fontos a vállalat számára, hogy az új arculat minden környezetben működjön, és „a tapasztalat jobb mint bármilyen elmélet”, ezért minden visszajelzést gyűjtenek.

Az AIRportal.hu egyébként szavazásra bocsátotta a kérdést, hogy olvasóink mit szólnak az új Lufthansa-arculathoz, és a mintegy 1300 szavazó 70 százalékának jobban tetszik az új:

Mi a véleményed az új Lufthansa-arculatról?Ha a két kép alapján nem tudsz dönteni, számos érdekességet olvashatsz az…

Közzétette: AIRportal.hu – 2018. február 10.