Az első negyedév statisztikái szerint a Boeing bár több gépet adott el, mint az Airbus, de gépátadások terén az európaiak állnak jobban, mint amerikai versenytársuk.
A géprendeléseknél a bruttó, tehát lemondások nélküli számokat nézve márciusban az Airbus 57, a Boeing 44 gépre szerzett vevőt, ebben mindkét esetben benne van a Lufthansa által megrendelt 20-20 darab szélestörzsű is.
A negyedéves teljesítmény alapján az Airbus 62, a Boeing 95 repülőgépet értékesített, ugyanakkor a lemondásokkal együtt számolt, nettó megrendelésállomány az Airbus esetében még mindig negatív, -58 gépnél járnak a toulouse-iak. A Boeing nem közölt nettó értékesítési adatot.
Átadások terén márciusban az Airbus jobban teljesített, mint a Boeing, 73 gép gördült ki a csarnokokból, köztük a Wizz Air első, majd második A321neója. A Boeingnél 54 gép gyártása fejeződött be. Hogy mekkora hatása van az átadási számokra a MAX-ok repülési és március közepe óta tartó átadási tilalma, nem tudni, a Boeing annyit közölt, hogy az NG-k átadását és gyártását nem befolyásolja a rentoni gyár átadásainak MAX-ok problémái miatti részbeni leállása.
A negyedéves adatok azt mutatják, hogy az Airbus 162 repülőgép gyártásával végzett, míg a Boeing 149 példányt gurított ki készen a rentoni, charlestoni és everetti üzemekből.