Átlagosan napi 100 ezer feladott csomagot kezelt az Emirates az elmúlt pénzügyi évében, a dubaji reptérről induló vagy ott továbbított poggyászok 99,9 százaléka időben és a megfelelő helyszínre érkezett meg.
Az Emirates történetének legforgalmasabb időszakát zárta poggyászkezelés szempontjából: a cég közleménye szerint a 2024 áprilisa és 2025 márciusa közötti pénzügyi évben havonta több mint 2,8 millió – azaz naponta átlagosan 100 ezer – csomagot kezelt a légitársaság.
Ez 3,7%-os növekedést jelent a megelőző pénzügyi évhez képest.
A dubaji központból induló vagy ott “átszálló” poggyászok 99,9 százaléka időben és a megfelelő helyszínre érkezett meg.

A hibás poggyászkezelési arány rendkívül alacsony, ezerből mindössze 1,4 csomagot érintett, ami közel harmincszor jobb teljesítmény, mint sok más szolgáltatónál.
Amennyiben késés mégis előfordult, az esetek 91 százalékában 72 órán belül sikerült kézbesíteni a poggyászt.
Az Emirates dubaji központjában működő elveszett tárgyak részlege a talált értékes tárgyak 94 százalékát egy órán belül visszajuttatta tulajdonosához.
A 2024-ben bevezetett Emirates Bag Connect digitális nyomkövető rendszer már 80 célállomáson érhető el, és segítségével az utasok nyomon követhetik poggyászuk teljes útját.