A német légitársaság további négy Airbus A330-900neo megrendelését jelentette be, így a típusból 2031-re már 25 példány lesz a flottájában.

A négy Airbus A330-900neo kötelező érvényű megrendelése mellett további négy példányra opciót szerzett a Condor.

A Rolls-Royce Trent 7000 hajtóművekkel szerelt típusból jelenleg 18 példányt üzemeltet a légitársaság, még három, korábban megrendelt példány pedig 2027 végéig érkezik.

A Condor 2022-ben vette át első Airbus A330-900neo repülőgépét, szélestörzsű flottájában az idei év nyarától, az utolsó 767-es kivonása után már csak ez a típus repül, így egységes kabinterméket kínál összes hosszútávú járatán.

Az új példányok beszerzésével a vállalat célja a hosszútávú útvonalhálózat további bővítése és a sikeres növekedési stratégia folytatása.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Fotó: AIRportal.hu

A Condor a keskenytörzsű flottáját fokozatosan váltja le új generációs A320neo és A321neo repülőgépekre, az utolsó Boeing 757-es kivonását az idei évre tervezik.

A korábban szinte kizárólag szabadidős, tengerparti úti célokra repülő légitársaság az elmúlt időszakban európai hálózata jelentős bővítésébe kezdett, idén indította el járatait Frankfurtból a német turisták körében népszerű európai nagyvárosokba, Párizs (CDG), Milánó (MXP), Róma (FCO), Bécs, Zürich és Prága felé, valamint  három német belföldi úti célra, Berlinbe, Hamburgba és Münchenbe.

A Condor július elején jelentette be, hogy jövő év május elejétől három újabb úti céllal bővíti kínálatát a frankfurti repülőtérről, Barcelona és Velence mellett Budapestre is.

A légitársaság járatai 2026. május 1-től a hét minden napján, naponta háromszor repülnek majd Budapestre Frankfurtból a reggeli, a délutáni és az esti órákban.