Érdekesen alakult a két nagy repülőgépgyártó megrendelés-gépátadás versenye, fordított eredményt hozott ugyanis az év negyedik hónapja. Általában a Boeing szokott több gépet átadni, de most az Airbus vitte el ezt a „címet”, a Boeingtől viszont több repülőgépet rendeltek, ami meg Toulouse asztala szokott lenni.
Az Airbus áprilisban összesen 68 gépre szerződött le, ezek között van 35 darab A320neo, amelyet a Scandinavian Airlines kért és 22 darab A319neo is, de a megrendelő kilétét egyelőre homály fedi. Szélestörzsűből egyetlen egy fogyott, szintén a Scandinavian kért egy A330-ast.
A Boeing ezzel szemben 78 gép gyártására írt alá szerződést, de ezek közül 22 darab 8-as Dreamliner a saját lízingcégükhöz, a Boeing Capitalhoz kerül. Eladtak viszont 25 darab Dreamlinert az American Airlinesnak, és 30 darab 737 MAX-ot az UTairnek.
Az év eddigi részében a lemondásokat nem számítva az Airbus 136, a Boeing pedig 333 repülőgépre talált eddig vevőt.
Gépátadások terén kivételesen az Airbus teljesített jobban, összesen 50 gépet adtak át úgy, hogy az A320neók gyártásában továbbra is fennakadások voltak a Pratt & Whitney hajtóműgondjai miatt. Toulouse-t és Hamburgot 4 darab A330-as, 8 darab A350-es, 3 darab A380-as és 35 darab A320-as hagyta el.
A Boeing gyáraiból 8 Dreamliner, egy-egy triplahetes és 767-es, valamint 34 darab 737-es gördült ki az év negyedik hónapjában.
Az év eddigi részében az Airbus 172, a Boeing pedig 228 repülőgépet gyártott le és adott át üzemeltetésre a légitársaságoknak, lízingcégeknek.