Paplanokat, pizsamákat és kényelmi csomagokat árul az interneten a Malaysia Airlines, ezzel próbál bevételt termelni.
A maláj nemzeti légitársaság az egyébként csak az üzleti osztályon elérhető termékeket elkezdte árusítani az online webshopjában, azzal a szlogennel, hogy így „az utasoknak lehetőségük van az otthonukban is átélni a repülés élményét”.

A termékek között megtalálható a kényelmi csomag 17,50 brit fontért, ebben többek között kézkrém, testápoló és ajakbalzsam kap helyet; 21 fontért egy pizsama szett, amely tartalmaz zoknit, szemmaszkot is; valamint az üzleti utasok számára elérhető paplan is kapható 19,50 fontért.
Több légitársaság is próbálkozott alternatív módon bevételhez jutni a koronavírus miatt megcsappant utasforgalom kompenzálása érdekében: a British Airways szintén kiárusította fedélzeti tárgyait, a Finnair szupermarketben árulja a járatokon elérhető ételeket, míg az Easyjet házhoz szállította a kabin-kiszolgálási élményt.