Címke: digitalizáció
Virtuális valóság segíti az ülőhely-választást az Emiratesnél
Az alkalmazás lehetővé teszi az ülések közti szabad navigációt, sőt, a leendő utasok a helyüket is lefoglalhatják a 3D-s környezetben.
Boeing 757-utód: céldátum már van, döntés még nincs
Ragaszkodik a 2025-ös forgalomba állítási céldátumhoz, de a program hivatalos indításával nem siet a Boeing. A gyártó szerint nem maga a repülőgép lesz forradalmian új, hanem a mögötte lévő gyártási technológia. Eközben az Airbus boszorkánykonyhájában is forralnak valamit.
Elindult a negyedik A320-as gyártósor az Airbus hamburgi üzemében
Az innovatív, robot és digitális technológiákat is széles körben alkalmazó gyártósornak kulcsfontosságú szerepe lesz abban, hogy az A320-as család havi kibocsátási rátáját 60 darabra növeljék 2019 közepére.
Frissíti arculatát az Austrian Airlines
Az új arculat a repülőgépek festésében is visszaköszön majd, elsőként a jövő hónapban a flottába kerülő, OE-LPF lajstromjelű Boeing 777-esen találkozhatnak majd az utasok a megújult festéssel.
Ilyen lesz a jövő repülőgépkarbantartó-hangárja
Digitális megoldásokkal, a virtuális valóság alkalmazásával, drónokkal és robotokkal automatizálná és tenné hatékonyabbá a repülőgépek karbantartását az Airbus.
Automatikus utasfelvétellel teszi jobbá a repülést a Lufthansa
A Lufthansa utasai 23 órával indulás előtt automatikusan megkapják okostelefonjukra beszállókártyájukat – anélkül, hogy bármit kellene tenniük az utasfelvételhez.
A mesterséges intelligenciát hívja segítségül a KLM
Annyira sok kérdést tesznek fel az utasok és ügyfelek a KLM ügyfélszolgálatának a közösségi médiában és az egyéb chat alkalmazásokban, hogy a cég kénytelen az egyszerűbb kérdések megválaszolását robotokra (vagy más néven chatbotokra) bízni.
IATA: az utasok még több automatizálást akarnak
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) felmérése szerint az utasok leginkább még több automatizált rendszert szeretnének az utazásuk során. A gördülékenyebb határellenőrzés csak a prioritások végén szerepel.
Utazástervező szolgáltatást indított a Wizz Air
A légitársaság weboldalán működő új kereső inspirációt nyújt azoknak, akik még nem döntötték el, melyik úti célt választanák következő utazásukhoz.
KLM repülőjegyek és beszállókártyák már a WhatsAppon is
A légitársaság utasai ezentúl a hivatalos WhatsApp applikáción keresztül is kérhetik jegyeiket és beszállókártyáikat.
Ingyenes és automatikus check-in 100 légitársaságnál
A Lufthansa Innovation Hub AirlineCheckins.com nevű digitális megoldása a világ 100 légitársaságának járataira végzi el automatikusan a check-in folyamatát.
A Lufthansa iPadekkel szereli fel a kabinszemélyzetet
Ne lepődjünk meg, ha iPadeken látjuk pötyögni a Lufthansa légiutaskísérőit, nem játszanak, vagy chatelnek unalmukban, hanem a munkájukat végzik.
Teljesen átalakítja a légiközlekedést a digitalizáció
Az utasok egyre jobban személyre szabott ajánlatokkal és csomagokkal találkoznak, miközben a földi és légi személyzet munkáját is megreformálják a fejlesztések.