A Lufthansa december 19-én veszi át első A350-es repülőgépét az európai gyártótól, a típus első normál menetrend szerinti kereskedelmi járata a német légitársaságnál 2017. február 10-én közlekedik majd Münchenből Delhibe.

A december 19-i hivatalos átvételt követően a Lufthansa még Karácsony előtt átrepüli müncheni bázisára az első repülőgépet, ahol a Lufthansa Technik végzi el a kabinbelső befejező munkálatait, többek között a légitársaság új Premium Economy Class üléseinek beszerelését.

A repülőgépet várhatóan 2017. február elején mutatják be nyilvánosan, első normál menetrend szerinti kereskedelmi járata 2017. február 10-én közlekedik majd Münchenből Delhibe.

A Lufthansa első tíz Airbus A350-900-as repülőgépét a müncheni bázisról üzemelteti majd, az első célpontok között Delhi és Boston szerepelnek.

A repülőgépek összesen 293 utas szállítására lesznek alkalmasak három osztályon, 48 business, 21 premium economy és 224 turista osztályú ülésen utazhatnak majd a légitársaság utasai.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Így fog kinézni a Lufthansa A350-ese. (Grafika: Airbus) | © AIRportal.hu

Így fog kinézni a Lufthansa A350-ese. (Grafika: Airbus)


Az A350-900 utasai rendkívüli kényelmet élvezhetnek a Lufthansa járatain. A kabin megnövelt szélességéből eredően több a hely és a térérzet is jóval tágasabb. A kényelmet az üzleti osztály önkiszolgáló részlege, a turista osztály új ülései és nagyobb monitorok is fokozzák. A speciális megvilágításnak köszönhetően az utasok pihentebben érkeznek meg úti céljukhoz.

A Lufthansa új szolgáltatást vezet be utasai számára az A350-900 fedélzetén. Az üzleti osztályon utazók önkiszolgáló módon fogyaszthatnak a frissítőkből az étkezések között. A különleges kialakítású önkiszolgáló részlegen az utasok többféle snack közül választhatnak, és hideg itallal is kiszolgálhatják magukat a hűtőből.

A turista osztály utasai a jövőben színvilágukban megújult, ergonomikus ülésekben foglalhatnak helyet, és kényelmesebben elhelyezhetik személyes holmijaikat. Az utasok minden osztályon élvezhetik a legújabb FlyNet technológia, a repülés közbeni színvonalasabb webhasználat és a nagyobb képernyő nyújtotta fejlettebb felhasználói felület előnyeit.

Az A350-900 speciális formai kialakítása révén repülés közben mindvégig kellemes a kabinnyomás, ami szintén hozzájárul a pihentető utazáshoz. A kabinnyomás 1800 méter magasságnak felel meg, míg a hasonló utasszállítókon általában 2400 méternek megfelelő nyomás ez az érték. A hatást a 12 üzemmódot kínáló, innovatív megvilágítás is fokozza. Az üzemmódok közötti váltással az utasok jobban hozzászoktathatják bioritmusukat a célállomás helyi időzónájához.

Az A350-900 a világ legmodernebb és legkörnyezetkímélőbb nagy hatótávolságú repülőgépe. 25%-kal kevesebb üzemanyagot fogyaszt és zajkibocsátása is 50%-kal alacsonyabb a hasonló utasszállítókénál.