Tíz külföldi úti céllal bővíti hálózatát az indiai diszkont légitársaság ebben a pénzügyi évben, Európában Londonba és Koppenhágába, majd az A321XLR forgalomba állításával Athénba is repül majd.
Piaci részesedés alapján India legnagyobb légitársasága június elején indítja el hosszútávú járatait Manchesterbe és Amszterdamba Mumbai-ból, hetente 3-3 alkalommal, a Norse Atlantic Airways-től személyzettel együtt bérelt Boeing 787-9 Dreamlinerekkel.
Londonba 2025 végén, Koppenhágába 2026 elején indulnak majd a járatai, szintén a Norse Dreamlinereivel, amelyből akkorra már hat példányt bérel a jelentős globális terjeszkedést tervező légitársaság – jelentette be Pieter Elbers, az Indi Go vezérigazgatója a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) Újdelhiben megrendezett éves közgyűlését megelőző sajtótájékoztatón.
A légitársaság a következő 12 hónap során elindítja járatait Athénba is, amelyeket a flottába idén érkező Airbus A321XLR nagyhatótávú, keskenytörzsű típussal repül majd.

A légitársaság emellett folytatja közép- és délkelet-ázsiai útvonalhálózatának és kapacitásainak bővítését, belföldi úti céljainak száma pedig 91-ről 95-re nő.
A pénzügyi év során minden héten egy-egy új repülőgép csatlakozik a flottához, és az Indi Go flottája várhatóan több mint 600 gépesre bővül 2030-ra, az első az A350-esek 2027-ben érkeznek. A légitársaság az új generációs hajtóművek problémái miatt leállított gépeinek számát a 2024 közepén jellemző 70 példány fölötti csúcsról mostanra 40-es nagyságrendre csökkentette.
A bejelentett expanzió erős pénzügyi teljesítményre épül, az éves szinten 21 százalékos kapacitásbővítésnek köszönhetően az Indi Go 18 százalékkal növelte bevételeit a március végén lezárt pénzügyi évben, 9 százalékos profitráta mellett, az előző évi rekordnyereség után.
Két évvel ezelőtt egy Isztambulban tartott sajtótájékoztatón Pieter Elbers, a légitársaság vezérigazgatója azt mondta, hogy a nagy hatótávú repülőgépeik érkezésével a jelenleg isztambuli átszállással, a Turkish Airlines-szal kódmegosztással kínált európai úti célok szerepelnek a hálózatfejlesztési terveikben, amelyek között Budapest is megtalálható.