Bemutatta új üléseit a Lufthansa, az olasz Geven ülésgyártó termékét a légitársaság legelső Airbus A321neo repülőgépén próbálhatják ki az utasok.

A Lufthansa az új, ergonomikusabb ülésektől azt várja, hogy javul az utasok kényelme, utazási élménye.
Az ülések háttámlája 20 fokos dőlésszöggel növeli az utasok komfortérzetét, szemben a jelenleg alkalmazott 12 fokos dőlésszögű háttámlával szerelt, Recaro gyártmányú ülésekkel. Az üzleti osztályon az ülések 26 fokos szögre hátradönthetőek lesznek.
A Geven ülésein az utasok rendelkezésére álló személyes teret azzal növelik, hogy az újságtartót a lábtérből a háttámla felső részére, a lehajtható asztalka fölé helyezték át, és a zsebbe nem függőlegesen, hanem vízszintesen pakolják az újságokat és a fedélzeti biztonsági útmutatót.
Az üléssorokban a saját eszközök töltésére szolgáló USB aljzatokat is elhelyeztek (a közlemény nem részletezi, hogy soronként hány USB port áll az utasok rendelkezésére), valamint a lehajtható asztalon tablet-tartó is szolgálja az utasok kényelmét.

A Lufthansa-csoport az újfajta kabinberendezést a teljes keskenytörzsű, közép- és rövidtávú útvonalakat teljesítő repülőgépflottáján bevezeti, a Lufthansa mellett a Swiss, Austrian leányvállalatok gépein is ezzel az egységes kabinberendezéssel találkozhatnak majd az utasok.
Az ülések mellett a kabinberendezés egyéb részeit és a fedélzeti konyhákat is egységesíti a Lufthansa-csoport a három hálózatos légitársaságának flottájába mostantól érkező A320-as családba tartozó gépeke.
Mindez a gépek piaci igényeknek megfelelő, rugalmasabb, rövidebb idő alatti átcsoportosítását teszi lehetővé a holdinghoz tartozó főbb fuvarozók között.
