Az elmúlt években nem csak a Budapestről Dubajba utazók száma nőtt a hatszorosára, hanem a távoli, egzotikus utak is egyre népszerűbbek lettek a magyarok körében: Kína, Indonézia és Malajzia egyaránt a legkedveltebb desztinációk közé tartoznak. Az utazni vágyókat az éjszakai repülés sem tántorítja el, az Emirates Business osztálya pedig a felejthetetlen utazási élmény mellett egy Bvlgari által tervezett exkluzív kozmetikai szettel is megajándékozza a magyar utasokat.
A légitársaság közlése szerint az Emirates 2014-es magyarországi piacra lépése óta hatszorosára nőtt a Budapest-Dubaj útvonalon repülő utasok száma, a Dubajból elérhető ázsiai úti célok pedig fokozatosan a magyarok kedvencévé váltak.
Vietnam, Dél-Korea, Japán, Malajzia, Indonézia, Szingapúr és Kína mind a toplista élén szerepelnek, de szívesen döntenek olyan távoli desztinációk mellett is a magyar utasok, mint például Dél-Afrika vagy Ausztrália.
Bár sokan tudatosan, a “többet kevesebbért” elv alapján állítják össze az útitervet, folyamatosan nő azoknak az utasoknak a száma is, akik az alacsonyabb ár helyett inkább a lehető legmagasabb kényelmet preferálják. A változó piaci trendekhez az Emirates Budapestről induló járatai is igazodnak: az Economy osztály a költséghatékony világutazók számára nyújt tökéletes választást, míg a Business osztály szolgáltatásai felejthetetlen élménnyé teszik a fedélzeten töltött időt.
Prémium szolgáltatás a maximális kényelemért – Budapestről is
Azok az utasok, akik a Business osztályt választják, ággyá alakítható ülésekkel, beépített minibárral, gourmet fogásokkal, valamint prémium minőségű borokkal találkozhatnak a fedélzeten, a kényelmi szolgáltatások mellett pedig exkluzív utazó szetteket is biztosítanak mindenkinek, akik a hosszú távú, éjszakai járatokon repülnek.
A jelenleg elérhető fedélzeti neszesszer összeállításánál a légitársaság az olasz Bvlgari luxus márkával működött együtt: a szatén borítású kistáskák olyan ikonikus termékeket tartalmaznak, mint a márka védjegyeként ismert Red Tea miniparfüm, vagy az illathoz passzoló testápoló és arcápoló szérum.
A kozmetikumok, valamint az utazáshoz elengedhetetlen fogkefe, fogkrém és fésű mellett a tervezők a férfiakra is gondoltak: a férfi csomagok egy elegáns borotvát és egy Bvlgari after shave balzsamot is tartalmaznak.
A Business osztályon kapható utazó szetteket kilenc havonta változtatja a légitársaság, így biztosítva, hogy az évente többször utazókat is új meglepetés várja.
Megújult Emirates Business lounge a dubaji repülőtéren
A fedélzeti szolgáltatások és termékek fejlesztése mellett az Emirates a reptéri várók megújításába is folyamatosan fektet: a Dubaji Nemzetközi Repülőtér B-szatelitjében található Emirates Business lounge a közelmúltban egy 11 millió dolláros átalakításon esett át.
Az légitársaság séfjei által készített friss gourmet fogások mellett ingyenes bár, zuhanyzó, wellness részleg, borospince és egy gyerekek számára kialakított játszósarok is az utasok rendelkezésére áll. A felújított váróban egy Costa Coffee-val közösen megálmodott élménykávézó, egy Voss Víz közreműködésével létrejött, egészséges ételeket és italokat kínáló Egészségsarok, valamint egy exkluzív Moët&Chandon pezsgő lounge is nyílt, utóbbit kizárólag az Emirates számára tervezték. A Business lounge-ban pihenő utasok minden szolgáltatást ingyenesen vehetnek igénybe.
Azok a magyar utasok, akik Dubajban a légitársaság zászlóshajójának számító A380-as repülőgépre szállnak át, az ikonikus fedélzeti lounge-ot kipróbálhatják, amely egy letisztult, privát yacht kabinok által inspirált design-t képvisel.
A felsorolt újdonságok mellett a Business osztály utasai több mint 70 városban vehetik igénybe a díjmentes repülőtéri sofőrszolgálatot, a globális lounge-hálózat pedig több mint 30 saját és partner lounge-ban várja az Emirates utasait.