Az amúgy rendkívül szellősen, 160-180 székkel berendezett Boeing 787-8-asait a Japan Airlines 300 férőhelyesre építi át, amikor átkerülnek a hosszú távú fapados járatokra létrehozott leányvállalatához. 

Fotó: Boeing

Várhatóan 2020-ban kezdi meg üzemelését a Japan Airlines nemrég megalapított, egyelőre TBL néven ismert cége, amellyel a légitársaság belép a hosszú távú fapados járatok piacára.

A vállalat bejelentette, hogy az a két Boeing 787-8-asa, amely elsőként átkerül a leánycéghez, jelentős belső átalakításon esik majd át – írja az aero.de portál.

A hagyományos légitársaságok általában 220-250 utas körüli befogadóképességgel működtetik a kisebbik Dreamlinert, de a japán légitársaság szellősen, 160-180 főre székezve üzemelteti az övéit.

Az új fapados leánycég tehát ennek csaknem duplájával, 290-300 ülőhellyel repüli majd a hozzá kerülő 787-8-asokat.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Ez nagyjából megfelel például a Norwegian 787-8-asain lévő kabinkialakításnak, viszont jóval kevesebb a szingapúri Scoot 787-8-asain lévő, még ennél is sűrűbb, 330 férőhely körüli székezésnél.

Amint arról beszámoltunk, a japán fapados több szolgáltatási szintet kínál majd, és az Ázsián belüli, hosszabb távú járatokon kívül Európába és az amerikai kontinensre is terveznek járatokat nyitni, de konkrét célállomásokat még nem jelentettek be.

A márkanevet és az arculatot is később hozzák nyilvánosságra, de az már tudható, hogy a tokió melletti Narita reptér lesz a bázisa.