A British Airways 6,5 milliárd font értékű fejlesztési programja részeként dedikált csapatot hozott létre korlátozott mozgásképességű utasai támogatására, hogy az évi több mint félmillió speciális igényű vendégét a zökkenőmentes utazásban segítse.
A British Airways járatain utazó, csökkent mozgásképességű utasok kéréseit eddig a légitársaság általános ügyfélszolgálati csapata kezelte, azonban mostantól szakemberek válaszolnak az ilyen jellegű kérdésekre, ugyanis erre a célra új telefonvonalat nyitott a légitársaság.
Az ügyfélszolgálati szakemberekből álló csapat speciális képzést kapott a mozgáskorlátozott utasok kezelésére, lehetővé téve számukra az ügyfelek kérdéseinek megválaszolását e-mailben vagy telefonon.
A dedikált csapat tagjai segítik a speciális igényekkel rendelkező utasokat a repülőjegy- és szállásfoglalásban, a repülőtéri személyes segítségnyújtás igénybe vételében, helyjegy-foglalásban is.
Adott esetben értesíthetik a földi személyzetet és a légiutas-kísérőket a speciális igényekről, ezen kívül támogatást és bátorítást nyújthatnak a mozgáskorlátozott utasoknak az esetleges repüléssel kapcsolatos aggodalmaik legyőzésének érdekében.
A légitársaság folyamatosan törekszik arra, hogy speciális igényekkel rendelkező utasainak növelje az utazási élményt: áprilisban a British Airways lett az első és egyedüli légitársaság, amely elnyerte a Nemzeti Autista Társaságtól az “autista-barát” kitüntetést.