Hároméves szerződést kötött a Lufthansa Technik a norvég Flyr légitársasággal utóbbi Boeing-flottájának nagyjavítási feladatairól, az első 737-800-as karbantartását már elvégezték Budapesten, később pedig érkeznek az új generációs MAX-ok is.

A Lufthansa Technik AG és a Flyr között létrejött megállapodás szerint a légitársaság 2021-es indulása óta fennálló alkatrész-szolgáltatás (Total Component Services) kibővül a flotta időszakos karbantartási és nagyjavítási feladataival.

A hároméves szerződés kiterjed a légitársaság Boeing 737-800-as és 737 MAX 8 típusaira is a Lufthansa Technik lapunkhoz eljuttatott közleménye szerint.

A közlés szerint a Lufthansa Technik Budapest csapata, a karbantartóvállalat 737 MAX kompetenciaközpontjaként már felkészült a légitársaság új generációs hajtóművekkel felszerelt repülőgépeinek fogadására is.

Fotó: AIRportal.hu

Az első repülőgép karbantartását már el is végezte a Lufthansa Technik Budapest, az LN-FGA lajstromjelű Boeing 737-800-as a repülőgépkövető adatbázisok szerint január 4. és 18. között esett át az időszakos átvizsgálásokon Ferihegyen.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A Flyr flottájában jelenleg hat 737-800-as és hat 737 MAX 8-as teljesít szolgálatot, de ezekből néhány példányt a téli időszakban nem használ a légitársaság.