Címke: Airbus A320neo
Nagy volumenű cargogép-rendeléssel indította Farnborough második napját a Boeing
A Farnborough Air Show második napján is jól fogytak a keskenytörzsűek, az Airbusnak sikerült az A220-as típusra is üzletet kötni, nagyot durrantott az Embraer összesen 300 regionális jet eladásával, nyolc A350-es, két A330-200-as, három 787-9 Dreamliner is elkelt, nem beszélve a reggeli öt 747-8F és 29 777F rendelésről.
A CFM és a Pratt is igyekszik túllendülni a hajtóműgondokon
A két gyártó igyekszik úrrá lenni az új generációs hajtóműcsaládjaik különböző problémáin, CFM LEAP-ből egyébként többet rendeltek az A320neo-vevők, mint a Pratt&Whitney szerkezetéből.
Szélestörzsű repülőgép-eladásokkal indította Farnborough-t a két nagy gyártó
Az Airbus és a Boeing is erősen indított a Farnborough Air Show első napján, mindkét nagy gyártó nagy volumenű és milliárdos értékű szélestörzsű repülőgép-megrendeléseket jelentett be már az első órákban.
Boeing 787-eseket és A320neókat rendelt az indiai Vistara
Tényleg beszerez szélestörzsű repülőgépeket a három és fél éves, hagyományos légitársaságként működő Vistara, a korábbi nyilatkozatok szerint Európába is közlekedne a cég.
Nem tudja tartani A320neo átadásait az Airbus
Nem tudja tartani az idénre tervezett Pratt & Whitney hajtóműves A320neo átadási célját az Airbus, hiába igyekszik az amerikai gyártó felpörgetni a hibák kijavítása utáni gyártást.
30 darab A320-as családú gépet vesz az Aegean
Megrendelésre váltotta korábbi szándéknyilatkozatát az Aegean Airlines, ennek értelmében összesen 30 darab, A320-as családba tartozó gép kerül a cég flottájába.
Elindult a negyedik A320-as gyártósor az Airbus hamburgi üzemében
Az innovatív, robot és digitális technológiákat is széles körben alkalmazó gyártósornak kulcsfontosságú szerepe lesz abban, hogy az A320-as család havi kibocsátási rátáját 60 darabra növeljék 2019 közepére.
Százgépesre bővült a Wizz Air flottája
Immár száz Wizz Air repülőgép szeli Európa egét, a cég bővülésének következő fejezete 2019-től kezdődik, amikor megérkezik a flottába az első A321neo.
Nemsokára száz A320neo állhat hajtóművek nélkül
Az Airbus üzemeiben hamarosan eléri a százat azon A320neo családba tartozó, elkészült gépek száma, amelyeket egyelőre nem tudnak átadni az üzemeltetőknek a hajtóműgyártók hibájából.
Még több Airbus A320-ast kér a Lufthansa-csoport
Hat darab Airbus A320neo repülőgép kötelező érvényű megrendeléséről állapodott meg a Lufthansa-csoport az európai gyártóval, valamint még három hagyományos hajtóművel felszerelt A320 repülőgépet is rendelt a cég.
Megkezdődött az első ACJ320neo gyártása
Még idén átadja majd az Airbus az első két üzleti gépnek készülő A320neót.
400 gép vásárlásáról tárgyal egy dubaji lízingcég
Mintegy 400 gép vásárlásáról tárgyal a Dubai Aerospace Enterprise lízingcég az Airbus és a Boeing képviselőivel, a megbeszéléseken kesenytörzsű gépek vásárlásáról egyeztetnek.
Összesen tizenhat új repülőgép megrendeléséről döntött a Lufthansa-csoport
Két Boeing 777-300ER, két Boeing 777F áruszállító és további tizenkét keskenytörzsű, A320-as családba tartozó repülőgép beszerzését hagyta jóvá a Lufthansa igazgatótanácsa.
140 gépétől szabadulna meg a milliárdos mínuszt összehozó Norwegian
Mintegy száznegyven gépétől szabadulna meg a Norwegian, egy részüket eladná, másik részüket pedig visszlízing formájában szervezné ki a cég alól. A lépés új gépek lemondását is tartalmazza.
Forgalomban a British A320neo gépe, Budapest az első célállomások között
A brit nemzeti légitársaság elsők között a budapesti járatain állítja forgalomba az új generációs hajtóművekkel felszerelt keskenytörzsű típust.
Egyelőre jegeli az A320neo-család továbbfejlesztését az Airbus
Jövőre jelentősen emelné a gyártási rátát az Airbus: mivel most erre és a Pratt&Whitney-hajtóművek gondjaira koncentrálnak, az A320-as család további fejlesztését, az A320neo plus és A321neo plus programot egyelőre jegelik.
Megvan a megállapodás: újabb 50 A320neót rendelt a SAS
A légitársaság a most megrendelt új generációs hajtóművekkel felszerelt repülőgépekkel a flottájában repülő Boeing 737-eseket és korosabb Airbus A320 (régi hajtóműves, ceo) repülőgépeket váltja le.
Áprilisban újraindulhatnak a P&W-hajtóműves Airbus A320neo átadások
Megérkeztek a kijavított hajtóművek a Pratt & Whitneytől, így az Airbus közlése szerint ebben a hónapban véget érhet a február óta tartó kényszerszünet a PW1100G-JM-hajtóműves A320neo átadások terén.
Elkészült az Iberia első Airbus A320neo gépének festése
A légitársaság által közzétett fotón látható, hogy az Iberia A320neo repülőgépe az A350-esekhez és az A330neókhoz hasonló fekete keretes pilótafülke ablakokat kapott.
42 Airbus A320neo családba tartozó gépet rendelt az Aegean Airlines
Szándéknyilatkozatot köt az Aegean Airlines 42 darab Airbus A320neo családba tartozó gép vételéről, a megrendelés listaáron számolt értéke 5 milliárd dollár.
Harminckét útvonallal kezd működni a Laudamotion
Az újraélesztett osztrák légitársaság legtöbb járata Bécsből és Zürichből indul, a fókusz Mallorcán lesz. A régi-új tulajdonos, Niki Lauda A320neók beszerzésén gondolkodik.
Újabb hiba: Rövidzárlat lehet az A320neo hajtóműveiben
A Lufthansa leállította a tíz A320neo típusú gépét, mert a Pratt&Whitney-hajtóművekben a kábelek kidörzsölődhetnek, a mérnökök már dolgoznak a megoldáson.
Pratt: most már tényleg jó az áttételes hajtómű!
A Pratt & Whittney szerint nincs már több hiba az Airbus A320neóhoz és a Bombardier C Series-hez használt hajtóművekben, és biztosak abban, hogy növekedni fog a kereslet az erőforrás iránt.
Százgépes megrendelésre készül az Air Arabia
Az új generációs hajtóművekkel felszerelt A320neo típus mellett a rivális amerikai gyártó 737 MAX családja is versenyben van, sőt vizsgálják a kanadai Bombardie C Seriesre vonatkozó ajánlatát is.
A330neo és Boeing „797-es” a United látókörében
A 757-esek és 767-esek leváltására a United az Airbus és a Boeing kínálatát is elemzi, a szintén öregedő 737-esek és A320-asok helyére pedig az Embraer és a Bombardier típusait is vizsgálja. A Boeing 777-200ER váltótípusa az A350-900-as lesz a flottában.