Címke: Airbus A350-1000
3D nyomtatóval készülnek az Airbus A350-es egyes alkatrészei
A nyomtatott alkatrészek 45 százalékkal könnyebbek, az előállításuk pedig 25 százalékkal olcsóbb, mintha hagyományos eljárással készülnének.
Újabb két útvonalon repülnek a Qatar Airways Airbus A350-1000-esei
A katari légitársaság utasai 2018 november 1-től Doha és Szingapúr között, míg 2019 január 1-től Doha és Tokió között is találkozhatnak az új, már Q Suite business osztállyal felszerelt, a -900-asoknál 44 utassal nagyobb befogadóképességű A350-1000-es típussal.
Így készülnek az Airbus lélegzetelállító air to air videói
Az Airbus kisfilmjében betekinthetünk a kulisszák mögé, és megtudhatjuk, hogy milyen komoly előkészítő munka, összhang és profizmus kell a leglátványosabb kötelékrepülések végrehajtásához és az azokról készült air to air videók elkészítéséhez.
Kötelékben az Airbus kéthajtóműves szélestörzsűi
Elképesztően látványos videó az Airbustól az A330-900neo és az A350-1000 prototípusainak kötelékrepüléséről.
180 perces ETOPS-engedélyt szerzett az A350-1000
Megkapta a 180 perces ETOPS-engedélyt az Airbus A350-1000-es. Az A350 XWB nagyobb befogadóképességű változatának engedélyét július 6-án emelték meg az eredetileg engedélyezett 120 percről 180-ra.
Az Iberia első XWB-jén debütál A350-900-asok módosított szárnya
Módosított szárny és ajtókeret, illetve új winglet jelenik meg a spanyol légitársaság első A350-esével, a fejlesztéseknek köszönhetően az A350-900-as típus hatótávolsága növekszik, az üzemanyag-fogyasztása pedig csökken.
Átvette első A350-1000-esét a Cathay Pacific
Összesen 20 darabot rendelt a Cathay Pacific az Airbus A350-1000-esből, mellyel ultrahosszú, 17 órás járatokat teljesít majd a légitársaság, elsőként Hong Kongból Washington DC-be.
Hamarosan érintőképernyőket kap az Airbus A350-es
Beelőzheti az Airbus amerikai vetélytársát, már tesztelés alatt vannak az A350 XWB pilótafülkéjébe szánt érintőképernyők.
Jön a megnövelt felszállótömegű és hatótávú A350-1000-es
Megjelent az Airbus termékkatalógusában egy 316 tonnás, legnagyobb felszállótömegű változat is a hosszú A350-esből, amely 5,5 tonnával több terhet szállíthat, vagy 730 kilométerrel távolabbra repülhet az alapverzióhoz képest.
Vizsgálja az Airbus az A350-1000 hatótávnövelését
A Qantas tervezett közvetlen Sydney-London és hasonló, 20 órás járataihoz nem csak az A350-900-as, hanem a hosszabb törzsű változat módosítását is el tudja képzelni az Airbus.
További Boeing-szélestörzsűeket rendelhet a British
Willie Walsh IAG-vezér közlése szerint az Airbus és a Boeing képviselőivel is tárgyaltak, de azt érzékeltette, hogy inkább az amerikai gyártó esélyesebb egy British Airways-megrendelésre szélestörzsű gépekből.
Nem kell az A330neo az American Airlines-nak
Még vizsgálja az amerikai óriáslégitársaság, hogy mi legyen az A350-esekre szóló megrendeléssel, de az biztos, hogy új generációs A330-ast nem kérnek, valószínűleg inkább még több Boeing 787-est vásárolnak majd.
Elpártolt az utolsó vevő is a legkisebb A350-estől
Konvertálta az Asiana az A350-800-as megrendelését -900-asokra, nyugodtan ejtheti az Airbus a projektet. Eközben a kisebbik A330neo okoz fejfájást, de a gyár szerint nincs nagy kár a nagyobbikkal azonos gyártósor miatt - remélik, később majd lendületet kap a program.
Törölte Airbus A380-megrendelését a Virgin Atlantic
Hosszú ideje jegelte a Virgin Atlantic a korábbi, hat darabos A380-as megrendelését, a légitársaság inkább a kisebb, új generációs szélestörzsűekre tart igényt.
Elkészült a Cathay Pacific első Airbus A350-1000-esének festése
Az A350 XWB nagyobb változatának második üzemeltetője az év közepe táján veheti át első -1000-esét, melyből összesen 20 darabot rendelt meg.
Qsuite: Keleti kényelem a Qatar Airways A350-1000-eseinek business osztályán
Hamarosan részletesen is bemutatjuk az új fedélzeti berendezést, de addig is pillantsunk be a Qsuite business osztályra a légitársaság videójának segítségével.
Szombaton már utasokat szállít az első Airbus A350-1000-es
A nagyobb befogadóképességű A350-es indító légitársasága a Qatar Airways, az -1000-es típusváltozat a Doha - London járaton már február 24-én, szombaton kereskedelmi forgalomba áll.
Így repült először a Qatar Airways első A350-1000-ese
Az MSN88 gyártási számú repülőgép repülőgép tavaly december 7-én emelkedett először a levegőbe. Az Airbus kisfilmjében a repülőgép szűzrepülését idézzük fel.
Így készült a Qatar Airways Airbus A350-1000-es repülőgépe
2018. február 20-án adja át ünnepélyesen az Airbus az első kereskedelmi forgalomba álló Airbus A350-1000-est az indító légitársaságnak, a Qatar Airwaysnek. Az Airbus kisfilmje a repülőgép "születéséről".
Idézzük fel az A350-1000-es típus első felszállásának napját
Látványos összefoglaló az Airbus A350-1000 prototípusának 2016. november 24-én végrehajtott szűzrepüléséről.
Az Airbus legnagyobb kéthajtóműves típusának születése
Az Airbus videója az A350-1000-es születéséről a kezdeti összeszereléstől a repülőgéptípus légialkalmassági engedélyeinek megszerzéséig.
Airbus A350-1000-eseket is beszerezne A340-esei helyett a Philippine Airlines
A légitársaság sok más céghez hasonlóan modern, kéthajtóműves A350-900-asokra cseréli a kiöregedett, átlagosan tizenhét éves négyhajtóműveseit, de érdeklődnek a hosszabb -1000-es változat iránt is.
Nagyobb szárnyvégek lesznek az A350-eseken
Valóban új, nagyobb wingleteket kap az A350-es, és a hamarosan forgalomba álló hosszabb változat teljesítménye a tesztek alapján felülmúlja a várakozásokat.
Így készült a Qatar Airways Airbus A350-1000-es repülőgépe
Miből lesz a cserebogár?! Pontosabban az első kereskedelmi forgalomba álló Airbus A350-1000-es.
Ultrahosszú turnéra indul az A350-1000
Az MSN 065-ös számú példány 12 repülőteret érintő körútján összesen 55 000 kilométert fog megtenni.