Címlap Címkék Gyártósor

Címke: gyártósor

Elég jól halad a Boeing a 777X prototípus összeszerelésével

Újabb fotót tett közzé a Boeing a Twitteren a már hatalmas kompozit szárnyakkal és új generációs hajtóművekkel felszerelt és számos más újdonságot felvonultató 777X prototípusának összeszereléséről.

Feltorlódtak a félkész 737-esek a Boeing rentoni üzemében

Több tucatnyi Boeing 737-es áll hajtóművek és egyéb részegységek nélkül a rentoni repülőtér területén, miután a nemrég megnövelt gyártási rátával nem tudnak lépést tartani a beszállítók.

Boeing 757-utód: céldátum már van, döntés még nincs

Ragaszkodik a 2025-ös forgalomba állítási céldátumhoz, de a program hivatalos indításával nem siet a Boeing. A gyártó szerint nem maga a repülőgép lesz forradalmian új, hanem a mögötte lévő gyártási technológia. Eközben az Airbus boszorkánykonyhájában is forralnak valamit.

Az Iberia első XWB-jén debütál A350-900-asok módosított szárnya

Módosított szárny és ajtókeret, illetve új winglet jelenik meg a spanyol légitársaság első A350-esével, a fejlesztéseknek köszönhetően az A350-900-as típus hatótávolsága növekszik, az üzemanyag-fogyasztása pedig csökken.

Elindult a negyedik A320-as gyártósor az Airbus hamburgi üzemében

Az innovatív, robot és digitális technológiákat is széles körben alkalmazó gyártósornak kulcsfontosságú szerepe lesz abban, hogy az A320-as család havi kibocsátási rátáját 60 darabra növeljék 2019 közepére.

Szándéknyilatkozat, opció, vételi jog: mi a különbség?

Ha egy légitársaság vagy lízingcég repülőgépeket vesz, a bejelentéskor különböző kifejezéseket használnak, most bemutatjuk, mi az eltérés közöttük.

Letaszította a trónról az Egek Királynőjét a kéthajtóműves utód

Meghaladta az átadott és forgalomba helyezett 777-esek száma a 747-esekét, de az 1544 példányos mérföldkövet még az Airbus A330 is átlépheti a közeljövőben.

Az év végén nyílik a Boeing átadóközpontja Kínában

Idén év végén nyitja meg 737-es átadóközpontját a Boeing Kínában, a kínai Comac gyártóval vegyesvállalatként üzemeltetett egységbe a gyártási folyamat utolsó fázisait is áthelyezik.

Így készülnek a Boeingek Seattle-ben

A 737-esek konfigurációs stúdiója után folytassuk a túrát a végösszeszerelő sorokon, amelyből két városba is jutott Seattle környékén: a szomszédos Rentonban csak a 737-esek, a kicsit északabbra lévő Everettben pedig az összes többi modell gyártásával foglalkoznak.

Tűrhető veszteség az A380-ason, kérdéses az A319neo sorsa

Még évente hat darab A380-as legyártásánál is elviselhető a veszteség az Airbus vezére szerint, a program iparilag életképes így is. Tom Enders úgy látja, lehet még esélye az A319neo-nak is, a házon belülre kerülő C Series ellenére, az A350-es gyártás 2019-ben fordul nyereségbe.

Ha lenne kínai vevő, az A380-as gyártását is Kínába vinné az Airbus

Közel 200 darabos A320neo megrendelésről állapodott meg Kínában az Airbus, a gyártó növeli a tiencsini üzemének teljesítményét, A380-as eladások reményében az óriásgép gyártásának egyes részeit is kiszervezné Kínába.

Az A380-as gyártósor leállításának tervein dolgozik az Airbus

Az Airbusnál már dolgoznak az alig tíz éve forgalomba állt A380-as óriástípus gyártásának leállításáról szóló forgatókönyveken a Reuters információi szerint.

Ismét csökkenti az A380-asok gyártási rátáját az Airbus

Nincs új vevő az A380-asra, újra csökkenteni kell a kibocsátást, kevesebb mint egy óriásgép készülhet havonta. A Singapore négy kivont gépére a bontó várhat.

Marad a havi hat példánynál az A330-as gyártása

Mégsem növeli az A330-asok gyártási rátáját az Airbus, mert 2019-ig így "egészséges" a még legyártandó megrendelésállomány.

Leállíthatja a Jumbo gyártását a Boeing

Amerikai lapértesülések szerint a Boeing fontolgatja, hogy leállítja a lassan fogyó 747-es gyártását.

Megfelezi az A380-as gyártási rátáját az Airbus

2018-tól évente már csak 12 darab Airbus A380-as legyártását és átadását tervezi az európai gyártó, de hosszú távon komoly jövőt vizionálnak az óriásgépnek.
Hirdetés
Translate »