Repülőgépgyártók, légiipar, repülőgép-karbantartás

Repülőgépgyártók, légiipar, repülőgép-karbantartás (MRO) hírei: Új típusok, új technológiák, innováció. Airbus, Boeing, Bombardier, Embraer és az összes nagy gyártó, hajtóműgyártó, légiipari beszállítói lánc, repülőgép-karbantartás hírei.

Cápabőr-festéssel spórolna üzemanyagot az Airbus

Ezúttal az Airbus a Lufthansa Technikkel végez teszteket a cápa bőrét imitáló bevonattal, amelytől egy százalékos kerozinfogyasztás-csökkenést várnak.

Még hetekbe telik, mire felpöröghet az A320neo gyártás

Még hetekbe, rosszabb esetben hónapokba telhet az Airbusnak A320neo gyártásának felpörgetése, az ok pedig a szokásos: a Pratt & Whitney.

Bővíti nyírbátori gyárát a Diehl Aircabin Hungary

Mintegy 3,7 milliárd forint értékű beruházással bővíti kapacitását a Diehl Aircabin Hungary Nyírbátorban, ahol A350-esekhez is gyártanak kabinelemeket.

Új kombinált és katapultáló adatrögzítőket vezet be az Airbus

Két új fedélzeti adatrögzítő készüléket vezet be az Airbus, egy dobozba integrálják a hang és adatrögzítést, a nagyhatótávú gépekre leoldható változat kerül.

Tarolt a Boeing 737 MAX Párizsban

Leginkább a keskenytörzsű repülőgépeket vették a lízingcégek és légitársaságok Párizsban, a két nagy gyártó versenyét a Boeing nyerte, tarolt az új 737 MAX 10.

Nem tudott szépíteni az Airbus a show harmadik napján sem

A Paris Air Show harmadik napján is folytatódott a meggyőző Boeing fölény ami az üzletkötések és a megrendelt repülőgépek darabszámát illeti.

A Boeing végleg feladta a Jumbo Jetet

A Boeing végleg feladta a Jumbo Jetet, miután előrejelzésében sem számol már ekkora kapacitású gép eladásával, a légicégek ugyanis kisebb gépeket akarnak.

Kérdések és válaszok a tervezett közepes méretű repülőgépről

A Boeing és az Airbus is kihívások előtt áll, hogy megfeleljen a légitársasági igényeknek egy új generációs, hosszabb utakra is képes, közepes méretű típussal.

Hatalmas Boeing fölény a show második napján is

Az üzletkötéseket és az eladott repülőgépek darabszámát tekintve is hatalmas Boeing fölény jellemezte a Paris Air Show második napját.

Fél nap alatt 110 gépet adott el a Boeing Párizsban

A Párizsi Légi Szalon második napján délig már 110 gép eladását jelentette be a Boeing, míg az Airbus a digitális repüléssel van elfoglalva.

Egymásnak adták a kilincset a vevők a Boeingnél

Óriási összegek cseréltek gazdát a lízingcégek és a repülőgépgyártók között a Paris Air Show első napján, a nap bejelentéseit a Boeing dominálta.

Jön az új Airspace kabinbelső az A320-családnál is

A keskenytörzsű repülőgépcsaládjára is kiterjeszti a 2016-ban az A330neo és az A350-es típusokon bemutatott új Airspace fedélzeti berendezését az Airbus.

Száz darab A320neót rendelt a GECAS

Száz darab Airbus A320neo típuscsaládba tartozó gépet rendelt a Párizsi Légi Szalonon a GECAS, a lízingcég csak az első napon 120 gépre kötött eddig szerződést.

Megépíti a 737 MAX 10-et a Boeing

A Boeing hivatalosan is bejelentette, hogy megépíti a régóta tervezett 737 MAX 10-es típust, a legnagyobb amerikai keskenytörzsű 230 székkel érkezik a piacra.

Részleteket árult el új fejlesztési terveiről a Boeing

Az amerikai gyártó vezetői a tervezett még hosszabb 737 MAX, a -10-es és a következő évtizedre elképzelt vadonatúj, közepes repülőgépéről adtak tájékoztatást.

Továbbfejleszti óriástípusát az Airbus, jön az A380plus

Új kettős tollazatú óriás-wingletek, 80-nal több ülés, 4%-os üzemanyag-megtakarítás, 13%-os egy ülésre vetített költségcsökkenés, jön az A380plus!

Hónapokat késik a Boeing 777X program

Csak 2019 februárjában, a tervezettnél négy hónappal később szállhat fel a Boeing 777X első példánya, vélhetően a megrendelő légitársaságok gondjai miatt.

Folytatódik az Airbus-Boeing harc a WTO előtt

Ismét a Boeing ellen döntött a WTO, amely az Airbushoz hasonlóan nem hajtott végre kiigazítást a korábbi ítéletekben foglaltak szerint.

A Bombardier ellen ítélt az USA kereskedelmi bizottsága

A Boeing panaszát elfogadta az Egyesült Államok illetékes hivatala a Deltának eladott Bombardier CS100-asok ügyében, így most a minisztérium vizsgálódhat.

Airbus: egyre keresettebbek a nagyobb keskenytörzsűek

Harmincnégyezer új repülőgépre lesz szükség a következő húsz évben a világon, a piac egyre inkább eltolódik a nagyobb keskenytörzsűek felé.

Újabb 60 darab 737-est adott el a Boeing Iránnak

Újabb 60 darab 737 MAX-ot adott el a Boeing Iránnak, pontosabban az iráni Aseman Airlines-nak, akik 2022-től veszik át az új gépeket.

A380plus jöhet az új hajtóműves A380neo helyett

Megszüntetett ajtók, winglet, új lépcsők, plusz nyolcvan ülés: az Airbus egyre konkrétabban körvonalazza az A380plus képét a neo-sítás helyett.

Friss típusok hadjárata várható a Párizsi Légiszalonon

A Le Bourget repterén a legújabb polgári típusok közül repül majd az A350-1000 és a 737 MAX 9 is, de a Bombardier és a Mitsubishi is képviselteti magát.

Airbus vs Boeing: belehúzott Toulouse

Májusban kicsit erőre kapott az Airbus a gyötrelmes március és április után és májusban több gépet adtak el, és többet is gyártottak, mint a Boeing.

Akár húsznál is több A380-ast rendelhet még idén az Emirates

Az Emirates tarthatja életben az A380-ast, ha egy újabb megrendeléssel levegőhöz juttatja az Airbust, azonban a légitársaság komoly követelményeket támaszthat.
Hirdetés
Translate »