A Flagship Suite nevű business székek mellett új prémium economy ülésekkel érkezik 2024-től az American Airlines forgalomba álló összes Airbus A321XLR és Boeing 787-9 Dreamliner repülőgépe, emellett a meglévő Boeing 777-300ER-ek fedélzete és a prémium várók berendezése is az új koncepció mentén frissül.
Teljesen újragondolt repülőgépbelsőt mutat be a hosszú távú járatokat teljesítő flottájánál az American Airlines, és bejelentette, hogy jelentősen növeli a prémium ülőhelyek számát ezeken a gépein.
A 2024-től kezdődően forgalomba állított Airbus A321XLR és Boeing 787-9 Dreamliner repülőgépek már az új, elhúzható ajtóval rendelkező, Flagship Suite nevű üzleti osztályú ülésekkel érkeznek a flottába.
Ezeken a gépeken mutatkozik be a légitársaság új, egyedi tervezésű Premium Economy ülése is, amely a korábbinál nagyobb személyes teret és megduplázott tárolóhelyet nyújt az utasoknak.
Az American az első amerikai légitársaságként 2016-ban vezette be gépein a prémium turista osztályt, most pedig az utasok igényeire reagálva még több ilyen ülést helyez el a hosszú távú járatokon közlekedő repülőgépein.
A légitársaság közlése szerint 2026-ig több mint 45 százalékkal bővül a prémium ülések száma a hosszú távú járatain közlekedő repülőgépein.
Az American Airlines Boeing 787-9 Dreamlinerein 51 Flagship Suite és 32 Premium Economy hely áll majd az utasok rendelkezésére, az Airbus A321XLR-eken pedig 20 Flagship Suite és 12 Premium Economy ülés lesz.
A légitársaság húsz Boeing 777-300ER-ének fedélzetét is átalakítja 2024 végétől, a jelenlegi kialakításnál ezeken is több prémium ülés lesz: 70 Flagship Suite és 44 Premium Economy.
Az American közleménye kitér arra is, hogy a transzkontinentális (pl. az USA keleti és nyugati partja közötti) útvonalain közlekedő 16 darab Airbus A321 fedélzetét is átalakítja, összehangolja az A321-es flotta többi részével.