A Wizz Air szerint eredményes az utaselégedettségi programja
Kevesebb járattörlés és késés, valamint az új technológiák révén javuló utastájékoztatás és ügyfélelégedettség a Wizz Air szolgáltatásfejlesztési programjának első eredményei, a légitársaság már teszteli a fedélzeti wifit, és érkezik az üzleti utasoknak szánt Wizz Class.
Megnyitotta legújabb légiutas-kísérőket képző központját Dubajban az Emirates
A 8 millió dolláros beruházással létrejött Emirates Centre of Hospitality Excellence évente csaknem 25 000 légiutas-kísérő számára biztosít képzést.
Októbertől tilos a power bank használata az Emirates járatain
A dubaji légitársaság utasai szigorú szabályozás mentén továbbra is felvihetik a fedélzetre a külső akkumulátorokat, azonban használni nem szabad őket, az elmúlt időszak tűzesetei miatt.
Plusz egy sor ülés kerül a KLM E195-E2-eseire
A KLM Cityhopper leányvállalat flottájába tartozó Embraer E195-E2 repülőgépek befogadóképessége 132-ről 136-ra bővül, így több bevételt termelhetnek, és 3 százalékkal csökken egy járat egy főre vetített szén-dioxid-kibocsátása.
Megkönnyíti az átszállást CDG-n az Air France és a repülőtér üzemeltetője
Elsőbbségi kiszolgálást biztosítanak azoknak az utasoknak, akiknek az átlagosnál rövidebb átszállási idővel kell elérniük csatlakozó járatukat, a légitársaság emellett további digitális újításokkal javítja az utazási élményt.
Ahol a tenger, a sivatag és a hegyek összeérnek
Rász el-Háima (Ras Al Khaimah), a legészakibb arab emírség ősztől tavaszig kellemes időjárással, sokféle kikapcsolódási és bevásárlási lehetőséggel, kiváló hotelekkel és strandokkal várja a látogatókat.
Zökkenőmentes volt az átállás a Ryanair szerint a digitális beszállókártyára
Az ír fapados november 12-tő tette kötelezővé az online utasfelvételt és a digitális beszállókártya használatát az összes utasa számára, az első nap tapasztalatai kedvezőek a légitársaság közlése szerint.




































































