A Boeing 777-300ER-eken már bemutatott business-székek lesznek az Air France Airbus A350-900-asain, a jelenleginél jóval nagyobb prémium kabinrészekkel pedig összességében kevesebb férőhelyet alakítanak ki a típuson.

A most zajló hamburgi Aircraft Interiors Expo alatt jelentette be az Air France, hogy a júliusban érkező, 21. Airbus A350-900-asán már az eddigitől eltérő fedélzeti kialakítás lesz.

Az új elrendezés szerint a jelenlegi 34 helyett 48 üzleti osztályú hely lesz, továbbá 24 prémium turista szék helyett 32, azonban a normál turista ülések száma 266-ról 212-re csökken.

Forrás: Air France

A cég közlése szerint a business kabinrész a légitársaság Boeing 777-300ER-jeiről ismert kialakítású lesz, privát szférát biztosító ajtókkal.

Összességében az Air France A350-esei az eddigi 324 utas helyett 292-t szállíthatnak majd, és a cég közlése szerint ez a berendezés lesz a jövőben a sztenderd a gyártótól még érkező gépeiken.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Forrás: Air France

Az üzleti osztályon teljesen sík ággyá alakítható, 53 centi széles ülések, zavartalan magánszférát biztosító, automata ajtókkal ellátott suite elrendezés és az eddigi legnagyobb, 20 hüvelyk képátmérőjű, 4K felbontású, tükröződésmentes érintőképernyő várja az utasokat.

Mindegyik ülés folyosókapcsolatos, a személyes tárgyak elhelyezésére szolgáló rekeszek mellett a kényelmet szolgálja még a zajszűrős fejhallgató, Bluetooth-kapcsolaton keresztül pedig személyes elektronikai eszköz is csatlakoztatható a rendszerhez. Ezeket USB-A és USB-C csatlakozók, valamint vezeték nélküli töltő segítségével is fel lehet tölteni. Az ülések beállítását, a „ne zavarjanak” funkciót és a fedélzeti szórakoztató rendszert külön érintőképernyőről lehet kezelni. Az üléseket a Mark Collins tervezte az Air France számára, és a Stelia gyártja.

A prémium turista osztályon a Collins Aerospace által gyártott, teljesen új tervezésű, 48 centi széles ülésekben foglalhatnak majd helyet az utasok. Ezeknél 94 centis lábteret biztosítanak, a háttámla pedig 121 fokban dönthető. A beépített párnákat a nagyobb kényelem érdekében újratervezték, a fejtámla négyféleképpen állítható. A csomag részét képezi a zajszűrős fejhallgató, valamint az USB-A és USB-C csatlakozók.

A turista osztályon található, 46 centi széles, 119 fokban dönthető székeket a Safrannal közösen fejlesztette ki az Air France. A háttámla ergonomikus kialakítású, a deréktámasz az eddigieknél is kényelmesebb. A korábbiakhoz képest két újdonság található: háttámlába integrált okostelefon- és tablettartó áll rendelkezésre, valamint az USB-C port mellett már USB-A csatlakozó is elérhető.

A prémium turista és turista osztályon is 13,3 hüvelyk átmérőjű, 4K felbontású, tükröződésmentes képernyőkön keresztül érhető el a fedélzeti szórakoztató rendszer, amelyhez szintén rendelkezésre áll a Bluetooth-funkció, így saját fejhallgatót is lehet használni.