Kigördült Hamburgban az Airbus összeszerelő hangárjából a Wizz Air első Airbus A321-es repülőgépe, mely a HA-LXA lajstromjelet kapja majd és a tervek szerint 2015. november második felében érkezik meg a légitársaság budapesti bázisára.
V2500 típusú hajtóműveket választott A321-eseire a Wizz Air | 2015.06.16.
A Budapest – London útvonalon debütál a WIZZ A321-es típusa | 2015.04.24.
Airbus A321-re adott le megrendelést a Wizz Air | 2013.10.13.
Az MSN 6848 gyártási számú repülőgép jelenleg még egy ideiglenes – D-AVXI – lajstromjelet és német felségjelzést visel és még vár a hajtóműveinek felszerelésére.
Jóval többen utazhatnak majd a fedélzeten
A Wizz Air 2013. októberében adta le első megrendeléseit a repülőgépgyár A320-családjának legnagyobb típusára az Airbus A321-re. A légitársaság a meglévő A320-as típusról szóló megrendeléseiből 26 példányt konvertált a keskenytörzsű család legnagyobb tagjára.
A légitársaság flottáját eddig teljes mértékben az Airbus A320-as típus alkotta, amely 180 utas befogadására képes. A bő hét méterrel hosszabb törzzsel rendelkező Airbus A321 maximális befogadóképessége – egy osztályos elrendezésben – 230 fő, amely így, járatonként akár ötven utassal nagyobb kapacitást jelent a légitársaság és az utazóközönség számára.
A 2019-től érkező A321neo-kon még ennél is többen repülhetnek
A Wizz Air által idén júniusban megrendelt 110 darab új generációs A321neo változatok 2019-től kezdik el leváltani a korábban beszerzett repülőgépeket.
A Wizz A321neo repülőgépei a low-cost légitársaságoknak kedvező SpaceFlex kabin elrendezéssel érkeznek, ennek és a repülőgép újratervezett normál és vészkijáratainak köszönhetően ezek az új generációs gépek még több utast, összesen 239 főt szállíthatnak majd.