Elkezdődött a Singapore Air Show, a Thai Airways és a Royal Brunei Airlines Dreamliner-megrendelései mellett a kínai Comac kötött még üzleteket.
A Thai Airways és a Boeing 45 darab 787-9 Dreamliner megrendelését jelentette be, a szerződést már 2023 decemberében véglegesítették a felek, de eddig a meg nem nevezett vevők során szerepelt. A thai légitársaság GEnx hajtóművekkel kérte a Dreamlinereket, amelyekkel belföldi, ázsiai, közel-keleti és európai útvonalhálózata bővítését tervezi.
Később az AerCap-lízingcég bejelentette, hogy négy Airbus A350-900-as és három Boeing 787-9-es, valamint tíz Airbus A321neo repülőgép bérléséről állapodott meg a Thai Airways-szel.
A négy A350-es repülőgépből kettőt már átadtak, a fennmaradó két példányt pedig 2024 első, illetve második negyedévében szállítják le. A 787-esek átadása a tervek szerint 2024 második negyedévétől 2025 negyedik negyedévéig esedékes, míg az A321neók 2025 harmadik negyedévétől 2026 második negyedévéig érkeznek a thai légicég flottájába.
Szintén Boeing 787-9-est választotta flottája bővítéséhez a Royal Brunei Airlines, amely jelenleg öt 787-8-ast üzemeltet. A légitársaság a februárban véglegesített megállapodás szerint négy 787-9-es vásárol.
A kínai Tibet Airlines és a Comac gyártócég kedden véglegesítette 40 C919-es és 10 ARJ21-es repülőgép megrendelését, miután a felek decemberben bejelentették, hogy közösen fejlesztik a C919 rövidebb törzsű változatát, amely 140-160 utast szállíthat, valamint képes lesz teljes terheléssel fel- és leszállni magasan fekvő repülőtereken is.
A kínai állam által támogatott Henan Civil Aviation Development and Investment Group és a Comac szintén megállapodást írt alá hat darab tűzoltásra, mentésre és betegszállításra, valamint vészhelyzet-kezelésre alkalmassá tett ARJ21-es megrendeléséről.