Címke: De Havilland Canada
Canadair márkanevet kap a De Havilland új tűzoltórepülője
Véglegesítette 22 darab új generációs kétéltű tűzoltó gépre szóló megrendelését az Európai Unió, a gyártó cég pedig Canadair 515-ösre nevezi át a típust.
Elstartolt az idei farnborough-i légiszalon
A Farnborough Air Show első napján az előzetes várakozások ellenére a Boeing számos megrendelést nyilvánosságra hozott, az Airbus csak néhány újabb eladást jelentett be, Ausztria és Hollandia együtt rendel kilenc Embraer C-390-est.
DHC-515-ösökkel modernizálják flottájukat a görög és horvát tűzoltók
Görögország hét, Horvátország két új generációs tűzoltó amfíbiát rendelt a kanadai gyártótól.
A Luxair lesz a legkisebb Boeing 737 MAX első európai üzemeltetője
A Párizsi Légi Szalon harmadik napjára kifulladtak a megrendelések, a Boeing három kisebb üzletet, az Airbus egy szándéknyilatkozatot jelentett be, az Embraer pedig egy kínai céggel kötött együttműködést áruszállítóvá alakítási programjáról.
Érkezik a DHC-6 Twin Otter új generációja
A De Havilland Canada a Párizsi Légi Szalonon bejelentette a DHC-6 Twin Otter Classic 300-G típus programindítását, valamint 45 példányra vonatkozó megrendelés és szándéknyilatkozat megkötését.
Calgary közelében tervezi új repülőgépgyárát a De Havilland
A Dash 8-400 és a DHC-6 Twin Otter gyártásának újraindításán dolgozik a kanadai cég, egy új albertai egységbe költöztetné minden típusa összeszerelését, ami 2025-ben már működne.
Háromféle áruszállítóvá alakítást kínál a Dash 8-400-hoz a gyártó
Három áruszállítóvá alakítási megoldást jelentett be a De Havilland Canada a Dash 8-400 típushoz.
A gyártó programjával hosszabbítja Dash 8-100-as gépei élettartamát a Wideroe
Megállapodást írt alá a De Havilland Canada és a norvég Wideroe a légitársaság húsz Dash 8-100-as regionális gépének élettartam-hosszabbításáról.
Hidrogén-elektromos hajtást fejleszt a Dash 8 és CRJ gépekhez a Zero Avia
Fontos megállapodásokat kötött a cég, a De Havilland a Dash 8-asokat modernizálná az alternatív meghajtással, a United pedig 35 millió dollárt fektet be a cégbe, és 50 erőforrást rendelt CRJ gépeihez.
Rövid időre újraindul Dash 8-400 gyártósora
Három hónapig tartó sztrájk után a De Havilland Canada közölte, hogy befejezik a már összeszerelés alatt álló példányokat, mielőtt elbontják az üzemet.
Felgyorsítja hibrid-elektromos hajtóművének fejlesztését a Pratt & Whitney
A kanadai állam támogatásával és a De Havilland Canada partnerségével felgyorsítja új meghajtási rendszerének fejlesztését a gyártó.
Határozatlan időre felfüggeszti a Dash 8 gyártását a De Havilland Canada
A kanadai gyártó fenntartja a forgalomban lévő példányok szerviz- és alkatrész-támogatását, valamint a már üzemelő gépekre szánt fejlesztési csomagokon is dolgozik.
Leállítja a Dash 8-Q400-as gyártósorait a De Havilland Canada
Leállítja a Dash 8-Q400 típus gyártását a De Havilland Canada, egyelőre nem tudni, hogy a döntés a program végét jelenti-e.
Gond van a Dash Q400-as csűrőinek kábelezésével
Az egyik példány csűrőlapokat mozgató kábelének elszakadása után folytatott mélyebb kivizsgálás akár általánosan elterjedt problémára is fényt deríthetett a népszerű turbólégcsavaros típusnál.
Tovább üzemelhetnek az ideiglenesen áruszállításra alakított a Dash 8-asok
Jövő júliusig biztosan forgalomban maradhatnak az ideiglenesen áruszállításra átalakított, eredetileg utasszállító Dash 8-asok a kanadai hatóság döntése értelmében, de nem kizárt, hogy véglegesíthető lesz a módosítás.
A legszigorúbb zajkibocsájtási normákat is teljesíti a Dash 8 Q400
Ez az első olyan turbólégcsavaros típus, amely megfelel az ICAO legszigorúbb kategóriájának, a Chapter 14-nek.
Akadt néhány meglepetés a Dubai Airshow második és harmadik napján
A Dubai Airshow a megrendelések szempontjából gyenge kezdőnapját követően hétfőn és kedden belehúztak a repülőgépgyártók.
Dubajon a világ szeme, elkezdődött a Dubai Airshow
Az idei rendezvény várhatóan nem a nagy megrendelésekkel írja be magát a történelemkönyvekbe.
Visszatér a patinás De Havilland Canada márkanév
A jól ismert De Havilland Aircraft of Canada Limited néven indította el repülőgépgyártó leányvállalatát a Longview Aviation Capital, amely a Bombardier kiszállása után megszerezte a Q400-as programot.