Címke: Malév-csőd
A csőd után 12 évvel is repülnek még a Malév egykori gépei
A Boeing 737NG-k közül több a környező országokban szolgál, a 737-400-asok közül az egyik időnként Budapesten is megfordul, sőt a Fokkerek is repülnek Ausztráliában.
A csőd után 11 évvel is a világ több pontján repülnek az egykori Malév...
A Boeing 737NG-k közül több a környező országokban szolgál, kettő immár orosz lajstromjellel, a 737-400-asok egyike időnként Budapesten is megfordul a Swift Air színeiben, az egyik 767-300-as pedig a napokban repült át Magyarország felett.
Malév-évforduló: ez történt a kékorrú repülőgépekkel 10 év távlatában
Tíz éve állt le a Malév: a február 3-i évforduló alkalmából ismét utánanéztünk, hogy mi történt a nemzeti légitársaság nyugati gyártmányú repülőgépeivel.
Nyolc év után minden Malév-utas megkaphatja a pénzét
Nyolc évvel a Malév leállása után azok az utasok is megkaphatják a le nem utazott jegyeik árát, akik utazási irodán keresztül vásároltak - írta a Napi.hu.
Malév-évforduló: „Remek iskolát jelentett a nemzeti légitársaságnál dolgozni”
Ezúttal a "földi oldalt" szólaltatjuk meg a Malév-csőd évfordulóján: Kuti István történelmi időszakban, 1989-ben kezdett a nemzeti légitársaságnál dolgozni, és 1992-ig maradt.
Malév-évforduló: Ez lett a cég nyugati gépeinek sorsa
A flotta egykori példányai közül legfőképp a Boeing 737-esek dolgoznak még igáslóként a világ több pontján, de az egyik 36 éves 737-200-as is aktív szolgálatban van a források szerint.
Malév-évforduló: „Szerettem volna innen menni nyugdíjba”
Ma hét éve állt le a nemzeti légitársaság, ebből az alkalomból a ma már a Germaniánál dolgozó Kemenesi Mária légiutas-kísérővel interjúztunk a nyolcvanas évekbeli pályakezdéséről, a flottacserékről és a Malév leállásának napjáról.
Bírósági végzés: jogutód nélkül megszűnik a Malév Zrt.
A Malév 170 milliárd forint adósságot hagyott a háta mögött. Ha igaz, most, több mint 6 évvel a csőd után sikerül lezárni a felszámolást.
Pert nyertek az egykori Malév-dolgozók, milliárdokat fizethet az állam
Jogerősen pert nyertek a Malév Zrt. f.a. dolgozói állammal szemben, így hat évvel az állami légitársaság megszűnése után pénzükhöz juthatnak a dolgozók.
Malév-évforduló: „Úgy döntöttem, befejezem a repülést”
Hat éve állt le a Malév, a csőd pillanatáig, csaknem nyolc éven át dolgozott légiutas-kísérőként Viland Gabriella, akivel pályafutásáról és emlékeiről beszélgettünk ebből az alkalomból.
Utazási irodák: Legyen kötelező csődbiztosítás a légitársaságoknak!
A légitársaságokra kötelező csődbiztosítás bevezetését szorgalmazza az európai utazási irodai szövetségek brüsszeli székhelyű szervezete, a hátrahagyott utasok elszállításához és kártalanításához.
Vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság Malév GH finanszírozásával kapcsolatban
Az egyik versenytárs feljelentése nyomán az Európai Bizottság versenyügyekért felelős főigazgatósága vizsgálja, kapott-e az állami földi kiszolgáló cég szabályellenes állami támogatást. Az MGH cáfolta a lap értesüléseit.
Öt éve Malév nélkül
Öt éve már, hogy leállt a Malév 66 évnyi működés után. A sors fintora, hogy a felszámolás végével pont februárban törölhetik a céget a jegyzékből.
Hatalmas veszteség az MGH-nál és az Aeroplex-nél
Óriási, csaknem 1 milliárdos veszteséget könyvelt el az állami kézben lévő két volt Malév-leányvállalat.
Elhagyta Ferihegyet az utolsó Malév Q400-as is
2012. február 23-án, csütörtökön elindult a norvégiai Torp-Sandefjordba a Malév utolsó, még Ferihegyen lévő De Havilland Canada DHC-8-402Q (Dash 8 ) típusú repülőgépe.