A lízingszerződése lejártakor visszaadja egyetlen Airbus-óriásgépét a portugál Hi Fly wet-lease légitársaság, ez volt az egyetlen olyan A380-as, amely az első üzemeltető flottájából történt kivonás után új bérlőt talált.
A légitársaság sajtóközleménye szerint a pandémia miatt drasztikus mértékben visszaesett a kereslet a nagy méretű repülőgépek iránt, ezért döntöttek arról, hogy nem hosszabbítják meg a 9H-MIP lajstromjelű A380-as bérlését, és a lízingperiódus lejártakor visszaadják tulajdonosának az óriásgépet.
A légitársaság ugyanakkor sikeresnek minősítette a repülőgép közel három éves üzemeltetését.
A portugál Hi Fly 2018 júliusában vette át ezt a repülőgépet, amely a máltai bejegyzésű leányvállalatánál állt forgalomba, ezzel belépett a típust üzemeltetők exkluzív körébe, 15. légitársaságként. A cég 2019 nyarán még azt tervezte, hogy újabb példányokat állít majd forgalomba.
Az MSN 006-os gyártási sorozatszámú A380-as közel tíz évig a Singapore Airlines flottájában szolgált 9V-SKC lajstromjellel. A szingapúri légitársaság 2017 novemberében vonta ki, és adta vissza a lízingbeadónak ezt a gépet három másik példánnyal együtt.
Mint ismert, a repülőgép két oldalán elhelyezett hatalmas grafika hívta fel a figyelmet a korallzátonyok megmentésének ügyére. Ugyanakkor a repülőgép nem a festése miatt volt csak egyedi.
Ez volt az egyetlen olyan Airbus A380-as, amely az első üzemeltető flottájából történt kivonás után másik légitársaságnál állt szolgálatba.
A típusból eddig kivont összes, 10-13 évesnél nem régebbi példány valamelyik repülőgépbontóban végezte, vagy jelenleg is várja sorsát valamelyik hosszútávú tárolásra szolgáló reptéren. Mint ismert, az Airbus 2021-ben állítja le végleg a típus gyártását és adja át az utolsó példányt az Emirates-nek.
A Hi Fly az A380-as helyett egy kisebb befogadóképességű Airbus A330-ast helyez forgalomba, amely a jelenlegi piaci körülmények között gazdaságosabban üzemeltethető az óriásgépnél a cég közlése szerint.