A kanadai fapados cég törölte a Kelownából Winnipegbe tartó járatát, volt olyan utas, akinek tíz nappal későbbi járatra foglaltak jegyet.

A kanadai Global hírportál szerint az utasokkal a WO 416-os járat indulása előtt közölték, hogy gépük nem fog elindulni, de átfoglalják őket a következőre. Az azonban meglepetésként érte sokukat, hogy egyeseket nem a két nap múlva esedékes következő, hanem egy hét múlva induló járatra foglaltak át. Volt, akinek a szeptember 6-i járatra adtak jegyet.

Az érintettek felvették a kapcsolatot a Westjethez tartozó diszkont légitársaság ügyfélszolgálatával, de a híradások szerint a több órás vita után sem értek el semmit. Később a cég elnézést kért az érintettektől.

Forrás: Swoop

A lapnak nyilatkozó utasok szerint a légitársaság műszaki hibára hivatkozva törölte a járatot, és közölte az utasokkal, hogy nem fogja őket kártalanítani, emellett egy napos szállodai tartózkodást hajlandó téríteni.

Az utasok saját maguk intézték a Winnipegbe jutásukat, volt, aki több mint 700 kanadai dollárért vett jegyet az anyacég Westjet járatára, amivel eljuthatott céljához.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A honlap megkeresésére a légitársaság megerősítette, hogy soron kívüli karbantartás miatt nem tudja üzemeltetni a járatot, és mindent megtesz annak érdekében, hogy az utasokat eljuttassa Winnipegbe. Becsléseik szerint ezer embert érint valamilyen formában a járat törlése.

A Swoop a Globalnak küldött válaszában azt írta, hogy megtérítik az utasoknak a más légitársaságoknál vásárolt jegyek árát, emellett mindenkinek ételt és vouchereket osztottak ki.

A fapadost 2017-ben hozta létre Kanada második legnagyobb légitársasága, a Westjet, első járatukat 2018 nyarán teljesítették. A társaság hét darab Boeing 737-800-assal repül 16 célállomásra hamiltoni és edmondoni bázisáról.