A következő években a Lufthansa több mint száz nagyhatótávú repülőgépének összes osztályát megújítja az utazási élmény következő generációjaként aposztrofált, Allegris elnevezésű berendezéssel és szolgáltatásokkal.

A német légitársaság közlése szerint a Boeing 787-9, 777-9, Airbus A350 és Boeing 747-8 Intercontinental gépek első, üzleti, prémium turista és turista osztályán jelenik meg az új generációs fedélzeti berendezés.

A Lufthansa hosszútávú útvonalait teljesítő repülőgépeken több mint 30 000 új ülés várja majd az utasokat, a csoportszinten 2,5 milliárd eurós beruházással 2025-ig alapjaiban újragondolt fedélzeti berendezés új szintre emeli az utazási élményt a légicég ígérete szerint.

A First Class „páholyok”, ha nem is teljesen lesznek zártak, mint a dubaji légitársaságnál, falaik majdnem a plafonig érnek majd, és elhúzható ajtókkal elszeparálhatók lesznek az egy méter széles, ággyá dönthető fotelekkel felszerelt minikabinok.

Egyes gépeken az üzleti osztály első sorában 114 centiméter magas, elhúzható ajtókkal felszerelt suite-ok kapnak helyet, amelyekről a légitársaság egyelőre nem tett közzé képeket.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Az összes üzleti osztályú ülésről közvetlenül ki lehet majd jutni a repülőgép folyosójára, ezt a koncepciót korábban a 777-9-esek kabintervénél mutatta be a légitársaság, de már megjelent a néhány új Boeing 787-9-es és az újabb Airbus A350-900-asok fedélzetén.

Az első és üzleti osztályokon olyan modern megoldásokat is kínál majd a légitársaság, mint a saját eszközök vezeték nélküli töltése, vagy a nagy méretű monitorokhoz csatlakozás bluetooth kapcsolattal.

A prémium turista osztályon a Lufthansa a Swissnél már korábban bemutatott üléseket alkalmazza majd, amelyek tágas teret kínálnak a felsőtest és a lábak számára egyaránt, valamint egy fix burkolattal is rendelkeznek, így a támlák döntése nem zavarja az utastársakat.

A turista osztályon az új típusú ülések mellett megjelenik néhány hozzáadott értékű szolgáltatás, például a három egymás melletti turista-ülésen kialakítható „Sleeper’s Row 2.0” ágy, vagy a középső ülés blokkolásával növelhető személyes tér. Ezeket a szolgáltatásokat akár a reptéri utasfelvételnél vagy a beszállításkor vásárolhatja meg az utas.

Az Allegris koncepció bevezetésével a Lufthansa termékkínálata nem csak színvonalasabb, hanem jóval komplexebb is lesz majd, mert az eddigi 3-4 osztály helyett több mint tízféle opció közül választhatnak majd a hosszútávú járatok utasai.