Azonnali vizsgálat elindítását kezdeményezte a Fővárosi Kormányhivatalnál Tuzson Bence, a Miniszterelnökség közszolgálatért felelős államtitkára hétfőn a Ryanair szombati, Amman–Budapest járatán történtek miatt.

A Miniszterelnökség MTI-hez eljuttatott közleménye szerint azt szeretnék kivizsgáltatni fogyasztóvédelmi eljárásban, hogy a légitársaság megfelelő tájékoztatást adott-e az utasoknak, és eleget tett-e a segítségnyújtási kötelezettségének.

A radaradatok szerint a múlt szombati FR 5096-os járatot teljesítő, EI-ESP lajstromjelű Boeing 737-800-asnak 22.55-kor kellett volna Budapestre érkeznie, de az aznap esti viharos időjárás miatt kisebb várakozás után végül Pozsonyban szállt le.

Az Index hírportálnak a landolás után nyilatkozó egyik utas azt mondta, a légitársaság azt ígérte nekik, hogy buszokkal szállítják őket Budapestre. Erről azonban a repülőtér alkalmazottai sem tudtak, ezért ők maguk próbáltak segíteni a Pozsonyban rekedt utasokon, de végül mindenkinek egyénileg kellett megoldania a magyar fővárosba való eljutást. Egy beszámoló szerint a légitársaság 737-ese éjszaka üresen átrepült Budapestre.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Lapunk az üggyel kapcsolatban megkereste a Ryanairt is, amint válaszolnak, frissítjük a cikkünket.