Címke: Boeing 777-9
Bevezeti a prémium turista osztályt a Swiss is
A svájci zászlóvivőnél 2021-től jelenik meg a hosszú távú járatokat teljesítő szélestörzsű repülőgépein az új kabinrész. A légitársaság eközben felújítja az öregedő A340-eseit, az első példány a minap állt újra forgalomba.
Csendben, zárt hangárajtók mögött mutatta be a 777X prototípusát a Boeing
Az ünnepélyes bemutató elmaradt, zárt hangárajtók mögött, csendben, a dolgozók körében zajlott az egyébként repüléstörténeti fontosságú esemény.
Elhalasztotta a 777-9X hivatalos bemutatóját a Boeing
Törölte az amerikai repülőgépgyártó a Boeing 777-9X új generációs szélestörzsű repülőgép március 13-ra tervezett hivatalos bemutatóját, az Ethiopian Airlines Boeing 737 MAX repülőgépének március 10-i katasztrófája miatt.
Március 13-án mutatja be a 777X prototípusát a Boeing
A Boeing bejelentette, hogy 2019. március 13-án mutatja be hivatalosan a Boeing 777X prototípusát Everettben.
Elővehetik az A350-es megnyújtásának tervét
Egyes vélekedések szerint az Airbus az A380-as gyártásának befejezésével újból elgondolkodhat a még hosszabb A350-esen, amely a fejlesztés alatt álló legújabb Rolls-Royce hajtóművekkel 2025 körül állhatna szolgálatba.
Negyvenkét Boeing 777X gépet rendelt az IAG a British Airwaysnek
A British Airways anyavállalatának bejelentése szerint a légitársaság 18 Boeing 777X repülőgépre adott kötelező érvényű megrendelést az amerikai gyártónak és további 24 példány feltételes megvásárlásáról állapodott meg.
Bemutatta az új generációs 777X kabinját a Boeing
Nyilvánosságra hozta az amerikai gyártó, hogyan néz majd ki a megújított Triplahetes belseje, a grafikák alapján sok változás lesz, többek közt a business osztályon sűrűbb üléselrendezést is ki lehet alakítani.
Felszerelte a GE9X hajtóműveket a 777X prototípusára a Boeing
Felszerelte mindkét óriási GE9X hajtóművet a Boeing 777X elsőként levegőbe emelkedő prototípusának szárnya alá az amerikai repülőgépgyártó.
Áram alá helyezték a Boeing 777X első tesztpéldányának rendszereit
December elején a Boeing everetti végszerelő során áram alá helyezték a 777X első tesztpéldányának rendszereit.
Szerkezetkész az első levegőbe emelkedő 777X
Elkészült Boeing 777X azon példányának összeszerelése, amely végrehajtja a típus szűzrepülését, a tervek szerint 2019-ben.
Ötmilliárdos szélestörzsű géprendelés előtt a Lufthansa
További Airbus A350-eseket, vagy akár Boeing 787 Dreamlinereket is rendelhet a Lufthansa, azonban a gyártóknak nem csak jelentős engedményeket kell tenni, hanem a német cég kivonásra ítélt A340-eseiből is be kell számítani több példányt az üzlet elnyerése érdekében.
Íme a Boeing 777X gigantikus futóművei
Elkészült a Boeing 777X első, már repülési teszteket is végrehajtó tesztpéldányának két gigantikus főfutóműve.
Így fog kinézni a Boeing 777X felhajtható szárnyvége
Most egészen közelről láthatod, hogyan fog kinézni a Boeing 777X 3,5 méteres felhajtható szárnyvége.
Elkészült az első 777X, mely repülni soha nem fog
Az amerikai gyártó a statikus tesztekhez használja majd az új generációs típus első sárkányszerkezetét.
Elég jól halad a Boeing a 777X prototípus összeszerelésével
Újabb fotót tett közzé a Boeing a Twitteren a már hatalmas kompozit szárnyakkal és új generációs hajtóművekkel felszerelt és számos más újdonságot felvonultató 777X prototípusának összeszereléséről.
Lemondhatja néhány 777X-ét az Etihad
Újabb jelét adta az Etihad annak, hogy valamit nincs rendben a társaság pénzügyi helyzetével, a Reuters úgy tudja, tárgyalásokat kezdeményeztek a Boeinggel arról, hogy visszamondják, vagy legalább is késleltessék a 2016-ban megrendelt 777X-eket.
Érdeklődik a Boeing 777X iránt a Turkish Airlines
Ultra hosszú járatokon gondolkodik a török nemzeti légitársaság, az elnök közlése szerint jelenleg tanulmányozzák az erre alkalmas új generációs szélestörzsű típusokat.
Elkészült az első 777X szárny
A most elkészült, óriási kompozit szerkezetet statikus tesztelésekre használja majd a Boeing, az első prototípusokra szánt szárnyakat később gyártják majd.
Boeing 777X felhajtható szárnyvég – feltételekkel
Mivel eddig még nem volt a légiközlekedésben ilyesmi, az USA repülési hatósága tíz pontban foglalta össze, milyen feltételek mentén engedélyezi a Boeing 777X felhajtható szárnyvégeit.
Manuálisan nyílnak, de automatikusan felhajlanak majd 777X szárnyvégei
Közzétette a Boeing, hogy fel- és leszálláskor mik lesznek majd a pilóták teendői a 777X felhajtható szárnyvégeivel, illetve azok esetleges hibás működése esetén.
Műszaki problémát találtak a 777X teszthajtóművében
Egy részegységet cserélni kell az új generációs 777-esre kifejlesztett hajtóműben, a tesztrepülését ezért elhalasztották, de a program nem lesz késésben a General Electric szerint.
További részletek a Lufthansa új Business Class termékéről
Újabb részleteket osztott meg a Lufthansa a 2020-tól az új generációs Boeing 777X típusú repülőgépeken bevezetendő új Business Class kabinberendezéséről.
Ilyen lesz a Lufthansa új business osztálya
Számítógépes grafikán tekinthető meg, hogy milyen lesz az új üzleti osztály a Lufthansa 2020-tól forgalomba álló Boeing 777-9-es repülőgépein.
Bevásárolt 787-10-es és 777-9-es gépekből a Singapore
Húsz 777-9 és 19 darab 787-10 repülőgép megrendelését véglegesítette a Singapore Airlines és a Boeing, eközben az amerikai cég megkezdte a 777X prototípus első alkatrészeinek gyártását.
Az Emirates lesz az új generációs 777-es első üzemeltetője
Mégsem az eredetileg tervezett Lufthansa, hanem az Emirates lesz a Boeing 777-es új generációs változatának bevezető légitársasága a gyár közlése szerint.