Címlap Címkék CFM LEAP

Címke: CFM LEAP

Jobban viselik majd a poros körülményeket a CFM LEAP hajtóművek

Az Indiában és Közel-Keleten felmerült meghibásodások miatt módosít új generációs hajtóművei egyes alkatrészein a gyártó.

Új hajtóműtechnológia fejlesztésébe kezd a CFM

Az eddigieknél 20 százalékkal alacsonyabb fogyasztású és kibocsátású erőforrás kifejlesztésébe kezd a GE és a Safran közös cége, az erőforrás hibrid és hidrogénmeghajtással is üzemelhet majd.

Szállíthat hajtóművet a General Electric a C919-hez

Megkapta a gyártó az exportengedélyt az amerikai kormánytól, így elhárult az akadály az elől, hogy hajtóműveket szállítson a kínai típushoz.

Világrekorder lett a CFM56-os hajtóműcsalád

A CFM56-os lett a világ első hajtóműcsaládja, amely átlépte az 1 milliárd repült órát. Ezzel együtt elhódította a leggyorsabban összegyűjtött óraszám címét.

Még mindig késésben van a CFM a 737 MAX-ok hajtóműveivel

Továbbra is küzd a szükséges mennyiségű szerkezetek leszállításával a francia-amerikai gyártó, mert nem tud lépést tartani a Boeing összeszerelési ütemének növekedésével.

Három éve áll szolgálatban az A320neo

A légitársasági tapasztalatok szerint az új generációs Airbus-keskenytörzsű tényleg meglepően keveset fogyaszt, a pilóták szerint pedig élmény repülni vele, az amúgy csendes hajtóművek nagyobb tolóereje miatt. Az első magyar lajstromjelű neo tavasszal érkezik a Wizz Airhez.

Veszélyben az Airbus idei éves gépátadási célszáma

Nagy hajrára lesz szüksége az Airbusnak, ha tényleg 800 repülőgépet akar az idén átadni az üzemeltetőknek, mert a Rolls-Royce kapacitáshiánya miatt kevesebb hajtóművet tud adni az Airbusnak, így nem lesz kész elegendő A330neo, viszont az ex-kanadai A220-asok megmenthetik a tervet.

Nemsokára száz A320neo állhat hajtóművek nélkül

Az Airbus üzemeiben hamarosan eléri a százat azon A320neo családba tartozó, elkészült gépek száma, amelyeket egyelőre nem tudnak átadni az üzemeltetőknek a hajtóműgyártók hibájából.

Veszélyben van az Airbus gépátadási célszáma

A problémás Pratt&Whitney-hajtóművek miatt valószínűleg nem tudja az Airbus tartani a gépátadások idénre tervezett számát. Eközben a gyártó arra készül, hogy az A350-esekből még többet szereljen össze havonta.

Átadta az első A321neót az Airbus

Az A320neo típuscsalád hosszabb törzsű változatának első üzemeltetője az Alaska Air csoporthoz tartozó Virgin America lett.
Hirdetés
Translate »