Címlap Címkék CFM LEAP

Címke: CFM LEAP

Modernizálja keskenytörzsű flottáját az Austrian Airlines

Az osztrák légitársaság 22 új Airbus A320neo és A321neo repülőgépet állít forgalomba a jövő év nyarától kezdődően, és az összes Embraer E195-öst kivonja 2028-ig.

Sürgős ajánlást tett közzé a CFM LEAP hajtóművekkel kapcsolatban az NTSB

Az USA Nemzeti Közlekedésbiztonsági Bizottsága (NTSB) a pilótafülkébe vagy az utastérbe bejutó füst miatt fogalmazott meg aggályokat a Boeing 737 MAX repülőgépeken használt hajtóművekkel kapcsolatban, de vizsgálni kell Airbus és Comac gépekhez készülő változatait is.

Jobban viselik majd a poros körülményeket a CFM LEAP hajtóművek

Az Indiában és Közel-Keleten felmerült meghibásodások miatt módosít új generációs hajtóművei egyes alkatrészein a gyártó.

Új hajtóműtechnológia fejlesztésébe kezd a CFM

Az eddigieknél 20 százalékkal alacsonyabb fogyasztású és kibocsátású erőforrás kifejlesztésébe kezd a GE és a Safran közös cége, az erőforrás hibrid és hidrogénmeghajtással is üzemelhet majd.

Szállíthat hajtóművet a General Electric a C919-hez

Megkapta a gyártó az exportengedélyt az amerikai kormánytól, így elhárult az akadály az elől, hogy hajtóműveket szállítson a kínai típushoz.

Világrekorder lett a CFM56-os hajtóműcsalád

A CFM56-os lett a világ első hajtóműcsaládja, amely átlépte az 1 milliárd repült órát. Ezzel együtt elhódította a leggyorsabban összegyűjtött óraszám címét.

Még mindig késésben van a CFM a 737 MAX-ok hajtóműveivel

Továbbra is küzd a szükséges mennyiségű szerkezetek leszállításával a francia-amerikai gyártó, mert nem tud lépést tartani a Boeing összeszerelési ütemének növekedésével.

Három éve áll szolgálatban az A320neo

A légitársasági tapasztalatok szerint az új generációs Airbus-keskenytörzsű tényleg meglepően keveset fogyaszt, a pilóták szerint pedig élmény repülni vele, az amúgy csendes hajtóművek nagyobb tolóereje miatt. Az első magyar lajstromjelű neo tavasszal érkezik a Wizz Airhez.

Veszélyben az Airbus idei éves gépátadási célszáma

Nagy hajrára lesz szüksége az Airbusnak, ha tényleg 800 repülőgépet akar az idén átadni az üzemeltetőknek, mert a Rolls-Royce kapacitáshiánya miatt kevesebb hajtóművet tud adni az Airbusnak, így nem lesz kész elegendő A330neo, viszont az ex-kanadai A220-asok megmenthetik a tervet.

Nemsokára száz A320neo állhat hajtóművek nélkül

Az Airbus üzemeiben hamarosan eléri a százat azon A320neo családba tartozó, elkészült gépek száma, amelyeket egyelőre nem tudnak átadni az üzemeltetőknek a hajtóműgyártók hibájából.

Veszélyben van az Airbus gépátadási célszáma

A problémás Pratt&Whitney-hajtóművek miatt valószínűleg nem tudja az Airbus tartani a gépátadások idénre tervezett számát. Eközben a gyártó arra készül, hogy az A350-esekből még többet szereljen össze havonta.

Átadta az első A321neót az Airbus

Az A320neo típuscsalád hosszabb törzsű változatának első üzemeltetője az Alaska Air csoporthoz tartozó Virgin America lett.

KarriAIR: Légiközlekedési állás, reptéri munka

Lead Engineer B1

Aeroplex of Central Europe Kft.

CRS kiadó

Aeroplex of Central Europe Kft.

WIZZ Management Trainee Program

Wizz Air Hungary Ltd.

B2 repülőgép-műszerész

Aeroplex of Central Europe Kft.

Eladó, pénztáros munkatárs

Memories of Hungary Kft.

Védelmi ellenőr – cargo

Green Shield Kft.

Check Supervisor

Aeroplex of Central Europe Kft.

AOG Recovery Engineer (B1 and/or B2 Licensed)

Lufthansa Technik Budapest Kft.

B1 Repülőgép-szerelő

Aeroplex of Central Europe Kft.

Berendezés karbantartó

Aeroplex of Central Europe Kft.

Repülőtéri utassegítő

ASU AMBULANCE Kft.

Junior SOC Analyst

HungaroControl Zrt.

Lead Engineer B2

Aeroplex of Central Europe Kft.

Hangármester

Aeroglobe Kft.

B1 Licensed Aircraft Engineer

Lufthansa Technik Budapest Kft.
Hirdetés
Translate »