Címlap Címkék CFM LEAP hajtómű

Címke: CFM LEAP hajtómű

Még mindig késésben van a CFM a 737 MAX-ok hajtóműveivel

Továbbra is küzd a szükséges mennyiségű szerkezetek leszállításával a francia-amerikai gyártó, mert nem tud lépést tartani a Boeing összeszerelési ütemének növekedésével.

Megkaphatja az alkatrészt az Iránban rekedt Norwegian 737 MAX

Az USA végre engedélyezte, hogy a szankciókkal sújtott országban műszaki hiba miatt több mint két hónapja veszteglő Norwegian-gép megkaphassa a cserehajtóművet.

Három éve áll szolgálatban az A320neo

A légitársasági tapasztalatok szerint az új generációs Airbus-keskenytörzsű tényleg meglepően keveset fogyaszt, a pilóták szerint pedig élmény repülni vele, az amúgy csendes hajtóművek nagyobb tolóereje miatt. Az első magyar lajstromjelű neo tavasszal érkezik a Wizz Airhez.

Veszélyben az Airbus idei éves gépátadási célszáma

Nagy hajrára lesz szüksége az Airbusnak, ha tényleg 800 repülőgépet akar az idén átadni az üzemeltetőknek, mert a Rolls-Royce kapacitáshiánya miatt kevesebb hajtóművet tud adni az Airbusnak, így nem lesz kész elegendő A330neo, viszont az ex-kanadai A220-asok megmenthetik a tervet.

Csak jövőre tárgyal az Airbus a Safrannal a hajtóműgyártás felpörgetéséről

Bár a gyártók akár azonnal felpörgetnék a keskenytörzsű gépek gyártását, a beszállítói oldalról vannak nehézségek. A hajtóműveket gyártó Safrannal csak a jövő év első negyedében kezdődnek meg a tárgyalások.

Az Airbus nyitotta Farnborough harmadik napját

Az Airbus nyitotta a Farborough Légi Szalon harmadik napját, egy kicsi, de annál fontosabb megrendelés futott be Toulouse-ba.

A CFM és a Pratt is igyekszik túllendülni a hajtóműgondokon

A két gyártó igyekszik úrrá lenni az új generációs hajtóműcsaládjaik különböző problémáin, CFM LEAP-ből egyébként többet rendeltek az A320neo-vevők, mint a Pratt&Whitney szerkezetéből.

Nemsokára száz A320neo állhat hajtóművek nélkül

Az Airbus üzemeiben hamarosan eléri a százat azon A320neo családba tartozó, elkészült gépek száma, amelyeket egyelőre nem tudnak átadni az üzemeltetőknek a hajtóműgyártók hibájából.

Nem változtat a LEAP hajtóművek gyártási rátáján a Safran

Nem változtat a LEAP hajtóművek gyártási rátáján a Safran, a CFMI konszern egyik tagja, mert nem biztos a beszállítói láncolat teherbírásában. Úgy tűnik, nem akarnak abba a hibába esni, mint a Zodiac, amely most már a Safran érdekkörébe tartozik.

CFM LEAP-származékkal pályázna a GE a Boeing „797”-eshez

Az A320neo és a Boeing 737 MAX hajtóművének továbbfejlesztésén gondolkodik a General Electric, ezzel tennének ajánlatot a Boeing tervezett új, közepes méretű típusához.

Újabb hiba: Rövidzárlat lehet az A320neo hajtóműveiben

A Lufthansa leállította a tíz A320neo típusú gépét, mert a Pratt&Whitney-hajtóművekben a kábelek kidörzsölődhetnek, a mérnökök már dolgoznak a megoldáson.

Hiba nélkül teljesítenek a CFM hajtóműves A320neók a Pegasusnál

Hiba nélkül teljesítenek maximális kihasználás mellett a Pegasus Airlines CFM LEAP hajtóművel szerelt Airbus A320neói.

KarriAIR: Légiközlekedési állás, reptéri munka

Tooling and Equipment manager

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Operations Data Analytics Manager

Wizz Air Hungary Ltd.

MOC Duty Engineer

Wizz Air Hungary Ltd.

Létesítményüzemeltető technikus

Lufthansa Technik Budapest Kft.

GSE Driver – Sofőr

Gastland Flight Catering Kft.

Crew Controller

Wizz Air Hungary Ltd.

Maintenance Planning Manager

Wizz Air Hungary Ltd.

Pilot Recruitment Manager

Wizz Air Hungary Ltd.

Poggyászraktár koordinátor

Bud Security Kft.

Magánrepülőgépes VIP hostess

Celebi Ground Handling Hungary Kft.

Reptéri ügyintéző

UPS Magyarország Kft.

Requirement Engineer

Lufthansa Technik AG

LTB repülőgép-szerelő képzés

Lufthansa Technik Budapest Kft.

Crew Planner

Wizz Air Hungary Ltd.

Engineering Support Specialist

Lufthansa Technik AG

Duty Manager of Operations

Wizz Air Hungary Ltd.
Hirdetés
Translate »