A Wizz Air, Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársasága bejelentette, hogy elindult új mobilalkalmazása, amely ingyenesen elérhető Android és iOS készülékek felhasználói számára egyaránt.
A mobil kommunikáció szerepének növekedése globális trend. 2016-ban az online vásárlások 49%-át végezték okostelefon segítségével, és ez a szám várhatóan 80%-ra nő 2020-ig. A tendencia egybevág a Wizz Air tapasztalataival: az elmúlt évben a WIZZ mobilalkalmazás aktív felhasználóinak száma 2,6 millióról 4,1 millióra nőtt.
A létező legjobb ügyfélélményre törekvő légitársaságként a Wizz Air vadonatúj alkalmazást mutatott be, amely egyszerűen használható megoldásokkal segíti állandóan úton lévő ügyfeleit, akik a lehető leggyorsabban akarják elérni foglalási adataikat.
Az új WIZZ applikációban új idővonal biztosítja, hogy a felhasználók még kényelmesebben követhessék az utazás fontos állomásait a foglalás pillanatától egészen a megérkezésig.
Egyszerűbbé vált a foglalás folyamata, és az alkalmazásban elkészített beszállókártya internetkapcsolat nélkül is elérhető marad.
Az elmúlt évben a Wizz Air bemutatta teljesen megújult, reszponzív weboldalát. Azóta a mobilos forgalom növekedésének és a látogatószám emelkedésének következtében a Wizzair.com a világ légitársaságainak weboldalai közül a 6. leglátogatottabbá vált.
Harry Drok, a Wizz Air e-commerce vezetője elmondta: „Tapasztaltuk az okostelefon-felhasználók számának jelentős növekedését, ezért is örömmel jelentem be új mobilalkalmazásunk indulását. A felhasználóbarát új szolgáltatások, az applikáción belüli beszállókártya és az új idővonal biztosítja, hogy az új app utasaink hasznos útitársa legyen, amely végigkíséri őket a foglalás pillanatától egészen a leszállásig és hazaérkezésig.”