Több mint száz szélestörzsű repülőgép megrendeléséről tárgyal a két nagy gyártóval a United Airlines, az amerikai légitársaság 787-es, 777X és A350-es típusokkal válthatja le kiöregedő 767-eseit és 777-eseit, és még az idei évben bejelentheti az üzletet.
A cég vezérigazgatója, Scott Kirby a közelmúltban a pilótáknak Denverben tartott képzésén azt mondta a Bloomberg értesülései szerint, hogy „három számjegyű” példányra szóló megrendelést tervez, és több széles törzsű típust is vizsgál egy várhatóan december hónapban bejelentendő szerződéshez.
A Unitednek 53 darab Boeing 767-es repülőgépe van, amelyek átlagéletkora 25 év, valamint 96 darab 777-es repül a flottában, utóbbiak jelentős része (74 db) a kisebb és korszerűtlenebb -200-as változat, ezek átlagkora már 23,4 év.
A két típus cseréjére a Boeing 787 Dreamlinert és a még tanúsítása alatt álló 777-9X-et, valamint az Airbus A350-est vizsgálja a légitársaság.
A flottában már most is repül 64 Dreamliner (12 darab -8-as, 38 darab -9-es és 14 darab -10-es változat), a típusból még hét példányra van megrendelése a cégnek, emellett a United Airlines 45 A350-900-asra is rendelkezik egy bizonytalan státuszú, 2017-ben leadott megrendeléssel, amelyet többször is elhalasztottak, majd 2019-ben 2027-re tolták ki az átadásokat.
A légitársaság jelentős ügyfele az európai és amerikai gyártónak egyaránt, a keskenytörzsű típusokból 120 darab A320neo családba tartozó repülőgépre, valamint 358 darab 737 MAX-ra van megrendelése.