Hipermodern üzemegységet nyitott Hamburgban az Airbus, ahol az A321XLR típus hátsó törzseleméből egyszerre akár nyolc darab alkatrészekkel és berendezésekkel történő felszerelését végezhetik.
Az európai repülőgépgyártó a most átadott H259-es jelzésű, 9600 m2 alapterületű csarnoka szerepet kap abban, hogy az A320-as család gyártási rátáját 2026-ra havi 75 darabra emeljék, valamint az Airbus ipari rendszerének digitalizálását és modernizálását is támogatja.
A hangárban az A321XLR-ek 24 méter hosszú, hátsó törzsszekcióiba szerelik be az elektromos és mechanikai rendszereket, továbbá az egyéb alkatrészeket, mint például az ablakok, a padlólemezek vagy a külső antennák.

A törzselemek elkészültekor azokat ugyanitt tesztelik, majd ezt követően szállítják le a végszerelő sorokra, ahol már a teljes repülőgépek elkészülnek.
Az üzemegységet a legújabb gyártási és fenntarthatósági szabványoknak megfelelően tervezték. A legmodernebb üzemeltetési és gyártási technológiák teljes skálájával, automatizált logisztikával, valamint teljesen digitális rendszerekkel és tesztállomásokkal szerelték fel. Utóbbiak bármikor képesek az egyes törzsrészek állapotának jelentésére mind a logisztika, mind az erőforrások szempontjából.
