Címlap Címkék CFM LEAP-1A hajtómű

Címke: CFM LEAP-1A hajtómű

Elkészült az első Kínában összeszerelt LEAP 1-A hajtóműrendszer

A Safran Nacelles átadta az első olyan LEAP 1-A hajtóműrendszert és a hozzá tartozó gondolákat az Airbusnak, amelyet a kínai Tiencsinben működő új gyárában szereltek össze.

Levegőben az A321XLR, de a forgalomba állítás dátuma bizonytalan

Végrehajtotta első felszállását az Airbus új generációs keskenytörzsű típusának megnövelt hatótávú változata, de a már több mint 500 példányban elkelt A321XLR kiegészítő üzemanyag-tartálya körül továbbra is kérdőjelek vannak.

Még ebben a negyedévben végrehajtja szűzrepülését az A321XLR

Az Airbus hamburgi üzemében kapták lencsevégre a megnövelt maximális felszállótömegű, extra nagy hatótávú A321XLR első példányát, amelyre már a hajtóműveket is felszerelték.

Higítás nélküli alternatív üzemanyaggal repült egy A319-es

A fenntartható kerozin felhasználását vizsgálta az Airbus, a Dassault Aviation, az Onera és a Safran, a tesztgép hígítás nélkül használt alternatív üzemanyagot a próbaúton.

Átvette A321neóját a típus első chilei üzemeltetője

A fapados Sky lett Dél-Amerikában az első, amely üzembe állította az Airbus A321neo sűrűbb székezésű változatát.

Három Airbus A320neót kap a Brussels Airlines

Ez az első alkalom a Brussels Airlines 19 éves történetében, hogy közvetlenül a gyártótól érkező, vadonatúj repülőgépeket állít forgalomba.

Csak fenntartható üzemanyaggal tankolva tesztelnek egy CFM-hajtóműves A320neót

Több légiipari szereplő fogott össze, hogy vizsgálja a keskenytörzsű repülőgépek hajtóműveinek és üzemanyag rendszerének működését, amikor kizárólag fenntartható üzemanyaggal (SAF) repülnek.

Hajtóműtípust vált a Frontier az újabb A320neo gépeinél

Az Indigo Partners érdekeltségébe tartozó amerikai fapados a jövőben érkező 134 darab új generációs Airbus-gépéhez nem az eddig használt CFM, hanem a versenytárs Pratt&Whitney erőforrását kéri.

Átvette első A320neo repülőgépét a Kuwait Airways

A légitársaság A320neo repülőgépei kétosztályos fedélzeti berendezéssel érkeznek, 12 üzleti és 122 turista osztályú üléssel.

Átvette első A321LR gépét a TAP

A lisszaboni központú légitársaság lett az első olyan üzemeltető, amelynek folttájában egyszerre repül az európai gyártó két közepes befogadóképességű és hatótávolságú repülőgépek piacára szánt két típusa, az A330neo és az A321LR.

Még mindig késésben van a CFM a 737 MAX-ok hajtóműveivel

Továbbra is küzd a szükséges mennyiségű szerkezetek leszállításával a francia-amerikai gyártó, mert nem tud lépést tartani a Boeing összeszerelési ütemének növekedésével.

Forgalomba állhat a CFM-hajtóműves A319neo

Az amerikai FAA és az európai EASA kiadta a CFM International LEAP-1A hajtóműves Airbus A319neo típus kereskedelmi forgalomba állításához szükséges légialkalmassági tanúsítványt.

Airbus vs Boeing: májusban is a Boeing volt a jobb

Folytatódott a Boeing menetelése az Airbusszal szemben a rendelések és átadások "versenyében", az ötödik hónapban mindkét szegmensben jobban teljesítettek az amerikaiak, mint az európaiak.

Forgalomban a British A320neo gépe, Budapest az első célállomások között

A brit nemzeti légitársaság elsők között a budapesti járatain állítja forgalomba az új generációs hajtóművekkel felszerelt keskenytörzsű típust.

Megvan a megállapodás: újabb 50 A320neót rendelt a SAS

A légitársaság a most megrendelt új generációs hajtóművekkel felszerelt repülőgépekkel a flottájában repülő Boeing 737-eseket és korosabb Airbus A320 (régi hajtóműves, ceo) repülőgépeket váltja le.

Átadta az Airbus az első CFM LEAP-1A hajtóműves A320neo-t

A vezető török diszkont légitársaság, a Pegasus Airlines üzemelteti majd elsőként a CFM International új generációs LEAP-1A hajtóművével felszerelt A320neo-t.
Hirdetés
Translate »