Címke: GE9X hajtómű
Felfüggesztette az új generációs 777-es tesztrepüléseit a Boeing
Az egyik 777X hajtóművét és sárkányszerkezetét összekötő elemen felfedezett sérülés miatt földre parancsolta a teljes tesztflottát az amerikai gyártó.
Újrakezdődtek a Boeing 777-9 repülési tesztjei
Több mint 2 hónapos szünet után ismét a levegőbe emelkedett az új generációs szélestörzsű prototípusa, a repüléseket a GE9X hajtómű problémái miatt függesztették fel október elején.
A GE9X-hajtómű problémája miatt felfüggesztette a 777-9 tesztelését a Boeing
Elismerte a Boeing és a GE, hogy szüneteltetik a 777-9 berepülési programját, miután problémák merültek fel az új generációs szélestörzsű típus egyik tesztpéldányának GE9X hajtóművénél, a prototípusok október 6. óta a földön állnak.
Két év múlva az Emirates összes A380-as gépe repülni fog a vezér szerint
Tim Clark szerint mindegyik Airbus-óriásgépük szolgálatban lesz másfél-két éven belül, az új generációs Boeing 777X-et pedig csak kifogástalan hajtóművel hajlandó átvenni.
Jóváhagyta a Boeing 777X hajtóművét a hatóság
Megszerezte az USA Szövetségi Légügyi Hivatalának (FAA) tanúsítását a Boeing 777-es új generációs változatára kifejlesztett GE9X hajtómű.
Levegőben a Boeing 777-9 harmadik tesztpéldánya
Magyar idő szerint kedden hajnalban végrehajtotta első felszállását a Boeing 777-9 harmadik prototípus-példánya, amellyel főként a hajtóműveket tesztelik, és majd a Lufthansához kerül.
Levegőben a Boeing 777-9 prototípusa
Végrehajtotta első felszállását a Boeing 777X-család első tagja, a 777-9 prototípusa: a repülőgép január 25-én helyi idő szerint délelőtt emelkedett a levegőbe az everetti Boeing-üzem futópályájáról a szűzrepülésére.
Megsérült szállításakor a Boeing 777X prototípusának hajtóműve
Az új generációs szélestörzsű változat hajtóművei javítás után visszatértek a Boeing-gyárba, az egyik megsérült a fuvar közben, ám gyorsan helyrehozták. Eközben a Lufthansa már csak opcióként számít a kért példányok egy részére. A program nagyjából egy éves csúszásban van.
Emirates: 2021 előtt nem számolunk a 777X-szel
Bár az eredeti menetrend szerint 2020-ban már meg kellene kapnia az elsőt, a Boeing 777X indító légitársasága nem számít arra, hogy jövőre átveheti első új generációs amerikai szélestörzsű gépét.
A repülőgép- és hajtóműgyártókat ostorozta az Emirates elnöke
Gyakorlatilag ultimátumot adott a gyártóknak Tim Clark, az Emirates elnöke: addig nem vesz át újabb repülőgépeket, amíg az Airbus és a Boeing úrrá nem lesz a problémákon. Szerinte a légitársaságok nehéz helyzetben vannak, a kedvezőtlen piaci tendenciákban 3-5 évig nem várható pozitív fordulat.
Vissza a feladónak: leszerelték a 777X hajtóművét
Leszerelték a Boeing 777-9X prototípusáról a GE9X új generációs hajtóműveket, amelyeket egy An-124 Ruslan fedélzetén visszaszállítanak a GE Aviation üzemébe, hogy a típus első felszállását is késleltető, korábban felfedezett hajtóműhibát orvosolja a gyártó.
2020-ra tolódik a Boeing 777X első felszállása
A General Electric új típusú hajtóművében felfedezett hiba miatt 2020 első negyedévére csúszik a Boeing 777X prototípusának szűzfelszállása, de az átadásokat továbbra is 2020 végétől tervezi a gyártó.
Először gurult saját erőből a Boeing 777X prototípusa
Megkezdte az alacsony sebességű gurulási próbákat a Boeing 777-9 prototípusa, a lépés egy jelentős mérföldkő a tesztelési programban.
A GE9X hajtóművek problémája miatt tovább csúszhat a Boeing 777X szűzrepülése
A probléma miatt a GE-nek módosításokat kell elvégeznie a GE9X-hajtóműveken, az első felszállást csak ezt követően hajtja majd végre a prototípus, már a javított erőforrásokkal.
Nehézséget hozhat a 777X-programnak a 737 MAX-ügy
Az új generációs Boeing-szélestörzsű engedélyezési folyamata elhúzódhat, mert az USA légügyi hatósága megváltoztatja az eddigi eljárásrendet a két 737 MAX-katasztrófa nyomán.
Csendben, zárt hangárajtók mögött mutatta be a 777X prototípusát a Boeing
Az ünnepélyes bemutató elmaradt, zárt hangárajtók mögött, csendben, a dolgozók körében zajlott az egyébként repüléstörténeti fontosságú esemény.
Március 13-án mutatja be a 777X prototípusát a Boeing
A Boeing bejelentette, hogy 2019. március 13-án mutatja be hivatalosan a Boeing 777X prototípusát Everettben.
Felszerelte a GE9X hajtóműveket a 777X prototípusára a Boeing
Felszerelte mindkét óriási GE9X hajtóművet a Boeing 777X elsőként levegőbe emelkedő prototípusának szárnya alá az amerikai repülőgépgyártó.
Vegyük szemügyre közelebbről a Boeing 777X óriáshajtóművét
A GE9X, a Boeing 777X típushoz kifejlesztett hajtómű a legnagyobb, legerősebb és üzemanyag-fogyasztását tekintve a leghatékonyabb erőforrás, amit a GE Aviation valaha gyártott.
Csodálatos air to air felvételek a 777X hajtóművének tesztrepüléséről
Csodálatos air to air felvételek a GE9X hajtómű tesztrepüléséről, amint egy 747-es repülőgépen tesztelik a világ legnagyobb repülőgép-hajtóművét.
Szélestörzsű gépeket kölcsönözhet a Qatar a British Airwaysnek
Szélestörzsű repülőgép kapacitást szabadíthat fel a Qatar Airways, hogy kisegítse a brit IAG-tagvállalatot a hibás Rolls-Royce hajtóművek miatt leállított Dreamlinerek kiesésének átfedésére.
Így repült a GE9X, a 777X óriási hajtóműve
Így emelkedett először a levegőbe az egészen elképesztő méretű 777X hajtómű.
Levegőben a GE9X, a 777X hajtóműve!
Az új fejlesztésű és elképesztő méretű erőforrás a hajtóműgyártó átalakított Boeing 747-esének szárnya alatt, a kaliforniai Victorville-ből emelkedett először a levegőbe.